- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

راه اندازی بزرگترین مرکز آموزش اچ.اس.یی صنعت نفت کشور در عسلویه

دکتر حسن آخوندی از ساخت و راه اندازی بزرگترین مرکز آموزش متمرکز اچ.اس.یی و پدافند غیرعامل صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد.

به گزارش عسلویه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، رئیس امور اچ.اس.یی منطقه ویژه پارس در مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد ورزشی _ عملیاتی آتش نشانان منطقه ویژه پارس یادآور شد: این مرکز دومین و بزرگترین مرکز آموزش اچ.اس.یی و پدافند غیرعامل جنوب پس از اهواز است که در عسلویه احداث می شود.

آخوندی با تبریک میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت، حضرت امام رضا (ع)، با تشریح وظایف آتش نشانان شاغل در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، تصریح کرد: حفظ منابع انسانی به عنوان بالاترین و با ارزش ترین ثروت سازمانی، حفظ روند تولید، حفظ تاسیسات و تجهیزات منطقه و توجه به محیط زیست را از جمله وظایف آتش نشانان در پارس جنوبی برشمرد.

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در باره ضرورت برگزاری نخستین المپیاد ورزشی_ عملیاتی آتش نشانان منطقه ویژه گفت: این المپیاد با هدف حفظ آمادگی جسمانی و آمادگی فکری، ایجاد انگیزه و نشاط بین آتش نشانان، افزایش توانایی مقابله با خطر و حادثه و ارتقاء قابلیت های ذهنی و جسمی آنان، برگزار شده است.

آخوندی افزود: این المپیاد ورزشی _ عملیاتی با هدف تقویت روحیه عملیاتی و حفظ آمادگی آتش نشانان شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در پارس جنوبی، امروز با حضور ۵ تیم در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار می شود.

وی ادامه داد:  شرکت کنندگان در این المپیاد، در رشته های ورزشی دو ۱۰۰ متر، اجرای ماده  ۴ در ۵۰ متر امدادی و اجرای ماده آبرسانی با هم رقابت می کنند.

آخوندی گفت: از ۵ تیم شرکت کننده در این المپیاد، دو تیم از پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس، ۲ تیم از مجتمع گاز پارس جنوبی به همراه یک تیم از سازمان منطقه ویژه پارس در مجموعه ورزشی خلیج نای بند، حضور خواهند داشت.