- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

عملیات برای نجات ۱۲ سرنشین مفقود شناور غرق شده در عسلویه ادامه دارد

عسلویه نیوز” مدیر منطقه‌ای شرکت نفت و گاز پارس با بیان اینکه عملیات برای نجات ۱۲ سرنشین شناور غرق شده در بندر عسلویه ادامه دارد،گفت: از نجات افراد باقیمانده ناامید نیستیم.

مهدی یوسفی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: عملیات امداد و نجات برای نجات جان افراد باقیمانده ادامه دارد و هنوز حتی یک نفر کشته نیز اعلام نشده است.
وی با بیان اینکه هوا طوفانی است، اذعان داشت: امکان زنده ماندن افراد مفقودی وجود دارد و هنوز امیدهای خود را برای زنده ماندن این عزیزان از دست نداده‌ایم.
این مسئول با بیان اینکه از ۱۲ نفر مفقود شده ۶ نفر هندی و ۶ نفر ایرانی هستند یادآور شد: این افراد در اتاقک فشار کشتی محبوس هستند که البته به دلیل تاریکی هوا و طوفانی بودن دریا، عملیات نجات با سختی انجام می‌شود.
یوسفی تصریح کرد: تمام ۶۰ نفر نجات یافته این حادثه هم‌اکنون در مهمانسرای شرکت نفت و گاز پارس اسکان دارند و ریکاوری می‌شوند.
وی افزود: یک فروند هلیکوپتر امدادی در فرودگاه عسلویه مستقر است و برای امداد احتمالی در حالت آماده‌باش به سر می‌برد.
مدیر منطقه‌ای نفت و گاز پارس گفت: اداره بندر و دریانوردی عسلویه، شناورهای نفت و گاز پارس، نیروی دریایی سپاه و پدافند غیرعامل پارس جنوبی و همچنین نیروهای کمکی مردمی با تمام وجود در عملیات امداد و نجات مشارکت دارند و لازم است از تمام این عزیزان تشکر کنیم.
یوسفی بیان داشت: مهندس سوری مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس شخصا در منطقه حضور دارد و نظارت کاملی بر عملیات امداد و نجات دارد و اوضاع را کنترل می‌کند.