- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برگزاری سومین جشنواره شعر غدیر در بندر کنگان

عسلویه نیوز” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان از برگزاری سومین جشنواره شعر غدیر در بندر کنگان خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” حسین مختارزاده در نشست ستاد برگزاری مراسمات غدیر کنگان اظهار داشت: گسترش و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه امروز امری لازم و ضروری است و باید تمام امکانات و توانمندی‌های موجود را به کار بگیریم.
وی افزود: امروز دشمنان تمام‌قد و با استفاده از تمام ابزارهای موجود برای کمرنگ کردن ارزش‌های والای اسلامی تلاش می‌کنند و هزینه‌های کلانی صرف مبارزه با اسلام و مسلمین می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: دشمنان با ترفند ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، تلاش خود را برای ضربه به اسلام دوچندان کرده‌اند و باید هوشیار باشیم و اتحاد و وحدت خود را از دست ندهیم و با بصیرت در برابر دشمنان بایستیم.
مختارزاده در ادامه به اهمیت و جایگاه غدیر پرداخت و تصریح کرد: غدیر فرهنگ ثبات شیعه است و گسترش این فرهنگ امری لازم است.
وی با توصیه به هنرمندان برای ارائه آثار هنری با موضوع غدیر گفت: هنرمندان با نگاه هنری می‌توانند در مقوله‌های مختلف نسبت به پایداری فرهنگ غدیر و ترویج این فرهنگ در جامعه کوشا باشند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان از برگزاری سومین جشنواره شعر غدیر در بندر کنگان خبر داد و یادآور شد: برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته و این جشنواره با حضور شعرای برجسته کشور و استان در بندر کنگان برگزار می‌شود.
مختارزاده اذعان داشت: برپایی نمایشگاه خوشنویسی و برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب غدیر در کنگان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که توسط اداره ارشاد تدارک دیده شده است.
وی افزود: مردم کنگان اعم از شیعه و سنی همواره در کنار هم با وحدت و یکدلی برای رشد و تعالی کنگان تلاش می‌کنند و با وجود تبلیغات دشمنان همواره شاهد اتحاد بی‌نظیر و مثال‌زدنی این عزیزان در تمام مناسبت‌ها هستیم.