- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اعزام ۱۸۰ دانش‌آموز بسیجی شیعه و سنی عسلویه به راهیان نور

“عسلویه نیوز”جانشین سپاه شهرستان عسلویه از اعزام۱۸۰ دانش‌آموز بسیجی شیعه و سنیبه راهیان نور خبر داد.راهیان نور [1]

به گزارش “عسلویه نیوز”حسین تمیمی‌نیا در مراسم بدرقه دانش‌آموزان در شهدای گمنام با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات‌های فرهنگی است اظهار داشت: باید این حرکت هر سال پرشورتر برگزار شود چرا که این اردوها در اشاعه فرهنگ شهادت و ایثارگری رزمندگان نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه فضای دفاع مقدس در پرورش روحیه الهی و معنوی تاثیر بالایی داشته است، خاطر نشان کرد: این اردوی معنوی سه روزه است که در این سفر از مناطق عملیاتی جنوب کشور مورد زیارت قرار می‌گیرد.

جانشین سپاه شهرستان عسلویه افزود: با اعزام این کاروان‌ها غربت شهدا به‌صورت شفاف و گویا برای جوانان تبیین می‌شود و نسل امروز با هم‌سن و سال‌های خود که مدافعان مرزهای جمهوری اسلامی بودند به صورت کامل آشنا می‌شوند.

این مسئول هدف از اجرای بزرگترین عملیات فرهنگی را آشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ترویج و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس، مقابله با جنگ نرم دشمن، تقویت روحیه ایثار و از خود گذشتگی بیان کرد.

جانشین سپاه شهرستان عسلویه در پایان از حضور راویان دفاع مقدس و روحانیون همراه با کاروان‌های اعزامی خبر داد و تصریح کرد: همراهی راویان و روحانیون با کاروان‌ها می‌تواند مانند یک کلاس درس برای جوانان و نوجوانان ما مفید باشد و با روایتگری راویان و روحانیون به بینش دانش‌آموزان در خصوص دستاوردهای جنگ هم کمک می‌کند.