- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تمام راه‌های روستایی بخش عسلویه آسفالت شد/ گزارش تصویری

 به گزارش عسلویه نیوز ، عبدالله نادری عصر چهارشنبه در مراسم ویژه هفته مشارکت روستائیان در راهداری راه‌های روستایی در روستای زبار اظهار داشت: خدمات دولت دهم در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها گسترش یافته و در چند سال گذشته شاهد افزایش کمی و کیفی حجم خدمات دولت در سراسر کشور هستیم.
وی افزود: امروز در بیشتر روستاهای استان بوشهر و منطقه عسلویه شاهد افتتاح طرح‌های عام‌المنفعه و ارزشمندی هستیم که رفاه و آسایش را برای مردم به ارمغان آورده است.
بخشدار عسلویه در ادامه با تاکید بر لزوم گسترش راه‌ها خاطرنشان کرد: راه‌ها به‌عنوان یکی از زیر ساخت‌های اصلی و اساسی در هر منطقه هستند و امروز به برکت نظام و توجه ویژه مسئولین و دولت کریمه و عدالت‌محور تمام راه‌های روستایی بخش عسلویه آسفالت شده‌اند که در گذشته سابقه نداشته است.
نادری همچنان با اشاره به آغاز عملیات آسفالت جاده عسلویه به بساتین تصریح کرد: امیدوار هستیم که هر چه سریعتر این پروژه تکمیل شود و مردم از مزایای آن برخوردار شوند.
بخشدار عسلویه در ادامه با اشاره به برنامه دولت برای مشارکت روستائیان در ترمیم راه‌های روستائی گفت: این حرکت نمادین سبب بالا رفتن فرهنگ بهره‌برداری از راه‌های روستایی در بین مردم است و امیدواریم با تداوم این اقدامات زمینه حضور فعال مردم در عرصه مراقبت از راه‌های روستایی بصورت یک فرهنگ نهادینه شود.
نادری عنوان داشت: با توجه به حجم ترافیک بالا در سطح راه‌های بخش عسلویه، امیدواریم که بتوانیم سطح جاده‌ها را ارتقا دهیم تا مردم باز هم راضی‌تر باشند.
وی اضافه کرد: مردم عسلویه به‌ویژه مردم ساکن در روستاهای بخش عسلویه از نجابت خاصی برخوردار هستند و باید حجم خدمات دولت افزایش یابد تا جبران خطرات زیادی که ناشی از آلایندگی نفت و گاز است تا حدودی انجام شود.
بخشدار عسلویه یادآور شد: تلاش مضاعف و همت مضاعف در سرلوحه کار همه مسئولان قرار دارد و باید با وحدت و همدلی برای رشد بیشتر کشور تلاش کنیم.

[1]

 

[2]

 

[3]

 

[4]

 

[5]