- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

رئیس هیئت فوتبال عسلویه: بدلیل نداشتن زمین چمن قادر به برگزاری مسابقات فوتبال نیستیم

عسلویه نیوز” مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ دسته ۱ و ۲ عسلویه با حضورکلیه مسئولین تیم ها ی ورزشی در محل دفتر هیئت فوتبال بر گزار گردید.

به گزارش عسلویه نیوزدر این جلسه محمود محمدی رئیس هیئت فوتبال بخش عسلویه با اشاره به مشکلات موجود در منطقه وبرگزاری جلسه شورای ورزش عسلویه در محل بخشداری تصریح کرد: با توجه به مسائل ومشکلات منطقه عسلویه اخیرأ با درایت مسئولین برگزاری جلسات شورای ورزش را در دستور کار خود قرار داده اند امیدواریم با همت و پشتکاری که از خود نسبت به ورزش نشان داده اند شاهد رفع محرومیت زدایی و ارتقای ورزش منطقه در سطح شهرستان باشیم.

وی افزود:انتظاری که ورزشکاران منطقه از مسئولین دارند بیش از اینهاست و امیدواریم حداقل امکانات اولیه در اختیار باشگاهها و همچنین بحث زیر ساخت های ورزشی بایستی هرچه سریعتر مورد توجه مسئولین و نسبت به رفع آنها اقدام نمایند که متاسفانه در این زمینه بدلیل نداشتن زمین چمن ورزشی در منطقه که بعنوان یک معضل و از اساسی ترین مشکلات ورزش منطقه نیز محسوب می شود قادر به برگزاری مسابقات نیستیم و امیدواریم مسئولین با حمایت های خود مشکل پیش آمده را هر چه سریعتر حل نمایند.

محمدی در ادامه با اشاره به هزینه های صورت گرفته در برگزاری مسابقات بخش تصریح کرد: در برگزاری مسابقات سال گذشته متاسفانه هزینه های هنگفتی متقبل شدیم که بنا داریم از امسال با برنامه های تدوین شده و حمایت مسئولین گام مهمی در رفع مشکلات مالی برداریم.

وی در ادامه با بیان اینکه درسال گذشته شاهد نظم وانضباط خوبی در مسابقات بودیم اضهار داشت: امیدواریم در مسابقات سالجاری که برای اولین بار در منطقه مسابقات لیگ دسته ۱ و ۲ بصورت همزمان برگزار می شود شاهد تعامل و همکاری همه جانبه مسئولین تیم های ورزشی با برگزار کنندگان مسابقات باشیم.

محمدی تصریح کرد: مسئولین تیم های ورزشی به این نکته مهم توجه داشته باشند که تصمیمات کلیه کمیته انضباطی براساس گزارش های تیم داوری و ناظر مسابقه انجام می گیرد و هیئت فوتبال در این زمینه هیچگونه دخالتی ندارد لذا از مسئولین تیم های ورزشی تقاضا می شود با رعایت کلیه جوانب واطلاع از قوانین کمیته انضباطی، بازیکنان وکادر فنی خود را توجیه نمایند تا در این زمینه شاهد ارتقا فرهنگ فوتبالی در سطح بخش و بعنوان یک الگو در شهرستان شناخته شویم.

عسلویه نیوزبا توجه به وعده های داده شده توسط مسئولین و مدیر عامل سازمان منطقه ویژه مبنی بر چمن سازی زمین های ورزشی شهرهای عسلویه و نخل تقی تاکنون هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است که جا دارد مسئولین در این زمینه تلاش مضاعفی داشته باشند.