- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کاروان جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک وارد عسلویه شد

عسلویه نیوز” کاروان بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان وارد شهرستان کنگان و بندر عسلویه شد.

به گزارش “عسلویه نیوز [1]” سرپرست جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان شامگاه سه‌شنبه در عبور این کاروان از بندر عسلویه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گسترش فرهنگ و هنر اصیل ایرانی در شهرها و روستاهای مختلف امری ارزشمند و مهم است و باید نسبت به معرفی فرهنگ اصیل کشورمان اهتمام ورزیم.
رضا باقرپور در بیان اهداف این کاروان هنری افزود: این کاروان با هدف بازدید از مناطق محروم وارد استان بوشهر شد که امروز از شهرهای سیراف، عسلویه و روستای پرک عبور کرده است.
وی عنوان کرد: هدف از شکل گرفتن این کاروان‌ها در واقع معرفی جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان است که امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت برسیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: این کاروان‌ها، زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد و با هدف بازدید از مدارس مناطق محروم به استان‌های مرزی در قالب ۵ کاروان اعزام شده‌اند.
باقرپور بیان کرد: کاروان استان بوشهر از شمال این استان و پس از عبور از شهرهای اهرم، دلوار، خورموج، بردخون و دیر امروز وارد شهرستان کنگان و بخش عسلویه شده است.
وی افزود: کاروان جشنواره فیلم کودک و نوجوان امیدوار است با توقف در مناطق محروم شهرستان کنگان و با برگزاری مسابقات، توزیع بسته‌های فرهنگی و اجرای مراسمی کوتاه و شاد؛ پیام این جشنواره را حتی به کودکان و نوجوانان جنوبی‌ترین مناطق کشور برساند.
باقرپور تصریح کرد: این کاروان پس از استان بوشهر وارد هرمزگان می‌شود و پس از حضور در استان هرمزگان به پایتخت باز می‌گردد.
وی اضافه کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان از ۲۳ آبان امسال در شهر اصفهان برگزار می‌شود.