- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

قولی دیگر از مدیر کل تامین اجتماعی بوشهر: بیمارستان عسلویه،پایان ۹۰ راه اندازی می شود

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی در دست ساخت عسلویه هم اکنون ۸۰%پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال ۱۳۹۰ به بهره برداری می رسد.
غلامحسین ستوده خو در دیدار مردمی با اهای شهر بنک شهرستان کنگان افزود: عسلویه بدلیل فعالیت های صنعت نفت وگاز و حضور چندین هزار نیروی کار از اهمیت بسزایی برخوردار است و بر این اساس بیمارستان تامین اجتماعی این شهر به تمام ابزار درمان شامل پزشکان مجرب و متخصص و وسایل پزشکی و درمانی مجهز خواهد شد.
وی در باره افراد زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی استان بوشهر اظهارداشت: هم اکنون ۲۳۲ هزار بیمه شده اصلی و ۱۳هزار مستمری بگیر در این استان زیر پوشش خدمات این سازمان هستند.
ستوده خو، هدف از سفر به شهرها و روستاها و دیدارهای مردمی مسوولان تامین اجتماعی استان بوشهر را حل مشکلات مردم و به ویژه آشنا کردن آنها با حق و حقوق واقعی شان اعلام کرد.
رییس تامین اجتماعی شهرستان کنگان نیز گفت:هم اکنون ۱۱ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۵۳ هزار نفر بیمه شده تبعی و ۳۷۰ مستمری بگیر در کنگان و بخش مرکزی از خدمات این سازمان برخوردارند.
علی دشتیان نسب افزود: پلی کلینیک بوعلی تامین اجتماعی شهر کنگان نیز با کادر پزشکی مجرب و تجهیزات مناسب روزانه به مراجعه کنندگان خدمات درمانی ارایه می کند.
در آغاز این نشست رییس شورای اسلامی شهر بنک گفت:شهر بنک با جمعیتی حدود ۱۱هزار نفر بخش زیاد و قابل توجهی از جمعیت اداری و کارگری شهرستان را تامین می کند.
علی هوشیار در بخش دیگری با انتقاد از پیمانکاران گفت:عده زیادی از کارگران شهر بنک در دریافت حقوق و مزایا با مشکلات جدی مواجه هستند و پیمانکاران در این راستا کوتاهی می کنند که به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا قول مدیر کل در خصوص تکمبل بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه که ۶ سال است نیمه تمام به حال خود رها شده است ،عملی خواهد شد یا خیر!!!