- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تأسیس نخستین هنرستان فنی و حرفه‌ای در عسلویه

رئیس شورای آموزش و پرورش عسلویه از تأسیس نخستین هنرستان فنی و حرفه‌ای در منطقه عسلویه خبر داد.

به گزارش عسلویه نیوز ، عبدالله نادری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش از مهم‌ترین ارکان جامعه است و آینده نظام اسلامی در واقع در گرو فعالیت آموزش و پرورش است و اگر آموزش و پرورش قوی داشته باشیم، آینده درخشانی در انتظار ماست.
وی افزود: از شرکت‌های مستقر در منطقه انتظار داریم که نسبت به افزایش امکانات مدارس و آموزش و پرورش همکاری بیشتر و موثرتری داشته باشند تا در آینده شاهد پیشرفت بیشتر در منطقه باشیم.
رئیس شورای آموزش و پرورش عسلویه از تاسیس نخستین هنرستان فنی و حرفه‌ای در منطقه عسلویه خبر داد و تصریح کرد: راه‌اندازی این هنرستان گام موثری در ارتقای افزایش سطح دانش فنی جوانان عسلویه است و فارغ‌التحصیلان این هنرستان می‌توانند در آینده نزدیک در فازها و پالایشگاه‌های مختلف مشغول به کار شوند.
نادری بیان کرد: همکاری پتروشیمی‌های برزویه و آریاساسول در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش ستودنی بوده و از سایر شرکت‌ها و پالایشگاه‌ها نیز انتظار داریم در این امور همراهی کنند.
بخشدار عسلویه یادآور شد: عسلویه در چند سال اخیر در بعد فرهنگی نیز همگام با بعد صنعتی رشد خوبی داشته و دولت دهم در این عرصه تلاش قابل قبولی داشته است.
نادری افزود: افزایش کیفیت کار آموزشی باید در دستور کار همه مدیران قرار گیرد تا فرزندان این مرز و بوم بتوانند در آینده منطقه نقش ویژه خود را به خوبی ایفا کنند.
بخشدار عسلویه در ادامه از حضور با شکوه فرهنگیان و دانش‌آموزان در مراسم ۱۳ آبان تشکر و قدردانی کرد و آن را نتیجه درک بالای سیاسی منطقه عسلویه دانست.
رئیس آموزش و پرورش منطقه عسلویه و دبیر شورا نیز در این جلسه گفت: تاسیس هنرستان فنی و حرفه‌ای در عسلویه از مهم‌ترین خواسته‌های مردم بوده که با همراهی تمام مسئولان محقق شده است.
علی احمدی افزود: موفقیت‌های دانش‌آموزان بخش عسلویه در راهیابی به دانشگاه‌ها و ارتقای رتبه آموزشی منطقه عسلویه نیز از دیگر پیشرفت‌هایی است که با تلاش معلمان و مدیران محقق شده است.
وی ادامه داد: از مسئولان انتظار داریم که مشکلات مربوط به مدارس و مراکز آموزشی را رفع کنند تا معلمان و فرهنگیان با فراغ بال بتوانند در امور خود فعالیت کنند.
احمدی تصریح کرد: مسائل و مشکلات هنرستان‌ها، مشکلات مجتمع خوابگاهی معلمان مجرد، برنامه کلاس‌های تقویتی و کنکور و ایاب و ذهاب دانش‌آموزان در طرح روستا مرکزی و همچنین مشکلات مربوط به آموزش شنای دانش‌آموزان در طرح سباح از مهم‌ترین مواردی است که باید رفع شوند.
در ادامه سایر اعضای شورا نیز به بیان مسایل و مشکلات مربوطه پرداختند و بر رفع مشکلات موجود تاکید کردند.