- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برپایی ۲۰ نمایشگاه تخصصی کتاب در مدارس شهرستان عسلویه

” عسلویه نیوز” رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه از برپایی ۲۰ نمایشگاه تخصصی کتاب در مدارس این شهرستان خبر داد.کتابخانه [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” سید علیرضا ایاز سنگی فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش نقش تاثیرگذاری در آینده جامعه دارد و بدون حضور این نهاد به هیچ موفقیتی نمی‌رسیم.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به سطح تعلیم و تربیت در مدارس از اولویت‌های آموزش و پرورش است و ترویج فرهنگ مطالعه در بین دانش‌آموزان از این برنامه‌هاست.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: جشن اهدای کتاب با هدف غنی‌تر کردن کتابخانه‌های مدارس و تجهیز کتاب‌خانه‌های کلاسی و آموزشگاهی و افزایش میزان مشارکت دانش‌آموزان و اولیاء مدرسه در امر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در هفته کتاب در حال انجام است.

ایاز سنگی از برپایی ۲۰ نمایشگاه تخصصی کتاب در مدارس شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه‌های عمومی، عضویت رایگان دانش‌آموزان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان، تقدیر از دانش‌آموزان برتر کتابخوان مدارس و برگزاری جشن اهداء کتاب در مدارس از جمله برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان است.

وی بیان کرد: شورای اسلامی چاه مبارک و روستاهای همجوار و همچنین آموزشگاه علمی آزاد برهان و …برای تجهیز کتابخانه دبیرستان شهدای نفت کمک نقدی کرده‌اند.

این مسئول افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش‌آموزان مورد توجه و تاکید قرار دارد و مسئولان اداره کل آموزش و پرورش نیز در این راستا اهتمام جدی دارند.