- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پرسپولیس به یک چهارم نهایی صعود کرد

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت ۱۴ و ۳۰ در اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان این سرخ‌پوشان تهرانی بودند که با نتیجه ۳ بر ۲ از سد حریف اصفهانی خود گذشتند تا اولین تیمی باشند که به مرحله یک چهارم نهایی این جام پا گذاشته است.

حمید استیلی، سرمربی سرخ‌پوشان در پایان این دیدار سجده به جا آورد.

گل‌های این بازی را فرشید طالبی در دقیقه ۷ و سید محمد حسینی در دقیقه ۵۶ برای ذوب آهن و مازیار زارع در دقایق ۱۷ و ۷۸ و امیرحسین فشنگچی در دقیقه ۶۰ برای پرسپولیس به ثمر رساندند.

همچنین در این دیدار حسین ماهینی و هوگو ماچادو از ذوب آهن و ممدو تال و جواد کاظمیان از پرسپولیس از داور کارت زرد گرفتند.

پرسپولیس با این پیروزی باید منتظر نتیجه دیدار دوشنبه استقلال و مهر کرج باشد تا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با برنده آن دیدار بازی کند.

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا حقیقی، علیرضا نورمحمدی،مجتبی شیری( از دقیقه ۶۱ محمد نوری)، ممدوتال، مازیار زارع، سامان آقازمانی ( از دقیقه ۶۱ علیرضا محمد)حسین بادامکی، امیر حسین فشنگچی، علی کریمی، جواد کاظمیان( از دقیقه ۹۱ محمد منصوری) و غلامرضا رضایی
سرمربی: حمید استیلی

ترکیب ذوب آهن:
شهاب گردان، سیدمحمد حسینی، فرشید طالبی، حسین ماهینی، علی احمدی، محمد صلصالی، اسماعیل فرهادی( از دقیقه ۸۸ داود حقی)، دسوزا( از دقیقه ۸۸ پیام صادقیان)، هوگو ماچادو( از دقیقه ۷۲ هوار محمد)، محمد قاضی و ایگور کاسترو
سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده