- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

صرفه‌جویی ۱٫۱ میلیارد دلاری در پارس جنوبی

“عسلویه نیوز” مدیر مالی مجتمع گاز پارس جنوبی از صرفه‌جویی ۱٫۱ میلیارد دلاری در پارس جنوبی خبر داد.پارس جنوبی1 [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” علی بیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و در چند سال اخیر شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در این مجموعه هستیم.

وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با فعال کردن پالایشگاه‌های مخلف بیش از ۵۴ درصد گاز کشور را تامین می‌کند و در سال آینده با تکمیل فازهای جدید، این میزان افزایش خواهد یافت.

مدیر مالی مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: مجموعه مالی این مجتمع نقش مهم و تاثیرگذاری در موفقیت‎‌های این مجتمع دارد و امیدوار هستیم با بهبود برنامه‌ها به توفیقات مورد نظر برسیم.

بیاتی تصریح کرد: کارهای بسیار مهم و ارزشمندی توسط مجموعه مالی پالایشگاه‌ها و مجتمع گازی انجام می‌شود که بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد در مجتمع گازی و تدوین صورت‌های مالی مطابق با استانداردها از این اقدامات است.

وی یادآور شد: افزایش کنترل‌های داخلی، همکاری و تعامل سازنده با دستگاه‌های نظارتی، ارتقای نیروی انسانی، افزایش ارتباط با سایر واحدها و استقرار سیستم‌های حسابداری نیز از جمله‌ دیگر فعالیت‌های مهم انجام شده در واحد مالی مجتمع گاز پارس جنوبی است.

بیاتی با اشاره به تعامل و همکاری بسیار خوب بین پالایشگاه‌ها و ستاد مجتمع گفت: مدیریت مالی و واحد‌های مرتبط از اجزای جدا نشدنی مجتمع هستند و ما توانسته‌ایم گام به گام با توسعه مجتمع پیش رفته و واحد مالی پالایشگاه‌های مجتمع به طور مستقل تمام عملیات‌های مالی را انجام داده است.

مدیر مالی مجتمع گاز پارس جنوبی از صرفه‌جویی ۱٫۱ میلیارد دلاری در پارس جنوبی خبر داد و گفت: با کاهش زمان تعمیرات اساسی در مجتمع گازی، بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار صرفه‌جویی و به درآمد کشور اضافه شده است./فارس