- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بخشدار عسلویه: افزایش کیفیت خدمات از مهم‌ترین نتایج هدفمندی یارانه‌هاست

به گزارش عسلویه نیوز، عبدالله نادری صبح روز چهارشنبه در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه عسلویه با تسلیت ایام سوگواری آقا اباعبدالله‌الحسین (ع) اظهار داشت: امام حسین (ع) راه سعادت و آزادگی را باز کرد و آزادی ما در واقع بر گرفته از نهضت امام حسین (ع) است که باید از این حماسه درس بگیریم.
وی افزود: گسترش فرهنگ عاشورا و ترویج فرهنگ زیبای ایثار و شهادت در سطح جامعه امری ضروری است و اگر بتوانیم راه امام حسین (ع) را ادامه دهیم، در واقع دین خود را به فرهنگ عاشورا ادا کرده‌ایم.
بخشدار عسلویه در ادامه با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش عسلویه در یکسال اخیر خاطرنشان کرد: موفقیت دانش‌آموزان منطقه عسلویه نشان دهنده تلاش معلمان و مدیران مدارس است و باید تلاش کنیم تا این روند تداوم یابد.
نادری در ادامه به نقش خانواده، مدرسه و رسانه ملی و تاثیر آن در پیشرفت دانش‌آموزان پرداخت و بر استفاده از رسانه ملی به عنوان یکی از راهکارهای مفید برای کمک به یادگیری زبان فارسی دانش‌آموزان ابتدایی تاکید کرد.
وی در ادامه با تاکید بر همکاری همگانی در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها اضافه کرد: در اجرای این طرح مهم و ارزشمند باید تمام مردم و مسئولان اهتمام ورزند.
نادری گفت: اجرای این طرح از هدررفت انرژی جلوگیری می‌کند و موجب استفاده بهینه از تمام وسایل می‌شود و این طرح موجب رفاه بیشتر اقشار ضعیف می‌شود.
وی تصریح کرد: افزایش کیفیت خدمات از مهم‌ترین نتایج اجرای طرح هدفمندی یارانه‌هاست و در زمان اجرای این طرح، کالاهای بی‌کیفیت از رده خارج می‌شوند.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه نیز در این جلسه به بیان پیشرفت علمی منطقه عسلویه پرداخت و گفت: کسب مقام برتر ساخت و تولید محتوای الکترونیکی توسط دانش‌آموزان عسلویه به عنوان یکی از افتخارات آموزش و پرورش منطقه عسلویه است.
علی احمدی در ادامه با تاکید بر لزوم استفاده از نرم‌افزار و کیت آموزشی در مدارس عنوان داشت: استفاده از نرم‌افزارهای آموزشی در مدارس موجب رشد دانش‌آموزان می‌شود و در آینده تحصیلی دانش‌آموزان تاثیرگذار است.
وی اضافه کرد: عسلویه می‌تواند پیشرفت آموزشی بیشتری داشته باشد که نیازمند همکاری همه مدیران مدارس و معلمان است.
در ادامه این جلسه مدیران مجتمع‌های آموزشی عسلویه نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و مسائل و مشکلات آموزشی مدارس خود و همچنین اقدامات مفید آموزشی مدارس خود را تشریح کردند.