اجرای ۲۴۰ پروژه زیربنایی در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 21 دسامبر 2013 | ساعت 13:03 | کد خبر: 30157 | sv184 | چاپ این مطلب

فرماندار عسلویه از اجرای ۲۴۰ پروژه زیربنایی در عسلویه خبر داد.فرماندار عسلویه
مجید محمودی امروز در گفت‌وگو با”عسلویه نیوز”  اظهار داشت: عسلویه از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در سطح استان و کشور است و رسیدگی به مردم این منطقه امری ضروری است.

وی افزود: عسلویه ۱۲ سال پیش به بخش تبدیل شد و کمتر از یکسال پیش نیز به فرمانداری ارتقا یافت و در واقع نوپاترین شهرستان استان است.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: عسلویه ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد که شامل ۲۱ هزار نفر جمعیت کارگری در پارس یک و ۴۴ هزار نفر نیز جمعیت بومی است.

محمودی تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از ۱۵ هزار دانش‌آموز و دانشجو در ۶۵ مدرسه و دو مرکز آموزش عالی مشغول به تحصیل هستند و خدمات بسیار خوبی به این عزیزان ارائه می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: عسلویه با دارا بودن عظیم‌ترین تاسیسات نفت و گاز و پتروشیمی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و همه باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های این منطقه اهتمام ورزیم.

فرماندار عسلویه از اجرای ۲۴۰ پروژه زیربنایی در عسلویه خبر داد و ابراز داشت: هم‌اکنون تعداد ۲۴۰ پروژه بزرگ و زیربنایی در عسلویه در دست اجراست و در واقع عسلویه به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

محمودی متذکر شد: عسلویه از نظر برخورداری از ارزش افزوده در سطح کشور رتبه نخست را دارد و باید از این مسئله نهایت بهره را ببریم.

وی در پایان گفت: هدفمند کردن اعتبارات از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان شهرستان است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ