- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

هیئت مدیره موسسه توسعه پایدارنایبند با فرماندار عسلویه دیدار کرد

هیئت مدیره موسسه توسعه پایدار نایبند بمنظور توسعه محیط سبز شهرستان با فرماندار عسلویه دیدار کرد.IMG_9352 [1]

این جلسه که در محل کار دفتر فرماندار برگزار شد مال الله محمدی رئیس هیئت مدیره ضمن قدردانی از حمایت های فرماندار عسلویه به معرفی سایر اعضای هیئت مدیره پرداخت و افزود: ضرورت تشکیل و تأسیس موسسه توسعه پایدار نایبند در قطب اقتصادی کشور و اهداف و محور فعالیت این موسسه و همچنین برنامه ها و طرحهای آتی موسسه می تواند گام های مهم و اساسی در منطقه بردارد.

در ادامه بوهندی کمالی نائب رییس هیأت مدیره نیز توضیحات تکمیلی نیز در خصوص موسسه شرح داد و خاطرنشان کرد: دستیابی به راهکارهای توسعه پایدار در صنایع نفت و گاز و همسویی با گروههای ذینفع از مهمترین هدف این طرح کلان محسوب می شود.

در ادامه اعضای هیأت مدیره در خصوص تعداد جلسات و اقدامات صورت گرفته در رابطه با محیط زیست نکته هایی را یادآور شدند و مطالباتی به عنوان مطالبات عموم مردم و خاص موسسه توسعه پایدار نایبند نظیر راه اندازی اداره محیط زیست در عسلویه ، دعوت از مسئولین عالی مقام محیط زیست جهت بازدید میدانی از منطقه عسلویه و رویت آلودگی از نزدیک و همکاری جهت انجام پژوهشهای مرتبط و بدون ارتباط با صنعت  را مطرح کردند.

محمد صوفی دیگر عضو هیأت مدیره موسسه توسعه پایدار نایبند ضمن تأکید بر تکنولوژی کردن فلرها اظهار داشت: از ارگانها و سازمانهای مختلف با همکاری فرمانداری عسلویه در صورت مهم بودن حیات جامعه محلی و بومی و شاغلین در منطقه  نسبت به تکنولوژی و زیر و رو کردن فلرها اقدام شود..

فرماندار عسلویه در ابتدای این جلسه با بیان این مطلب که با ایجاد موسسه توسعه پایدار گام مهمی در شهرستان برداشته شده است اظهار داشت: این طرح در پی آن بوده تا از طریق توانمندسازی و ارتقاء ظرفیت گروه های ذینفع کلیدی، بررسی و تحلیل مشارکتی چالشهای موجود و تبیین راهکارهای رفع این چالشها از نظر گروه های ذینفع ، تعامل و همسویی لازم را میان این گروهها ایجاد و با دستیابی به یک نهاد مدیریت مشارکتی متشکل از نمایندگان گروههای ذینفع کلبدی در پی رفع چالشها و پیشنهادهای سیاستی در دستیابی به توسعه پایدار در صنایع نفت و گاز قدم بردارد.

اسماعیلی فرماندار عسلویه خود را به عنوان عضو افتخاری موسسه معرفی و برخی از اقدامات صورت گرفته در زمینه محیط زیست را بسیار ارزشمند توصیف نمودند.انتهای پیام/م.ص