- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

امام جمعه اهل سنت عسلویه: مردم از خدمات دولت رضایت دارند‌

به گزارش عسلویه نیوز، شیخ ابراهیم محمدی ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهل سنت عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از ویژگی‌های انسان‌های مومن و معتقد است و همه باید سعی کنیم و در تقویت تقوا در خود تلاش کنیم.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت خدمت به خلق افزود: خدمت به مردم اهمیت زیادی دارد و همه مردم باید سعی کنند به دیگران خدمت کنند و مسئولان نیز باید همت کنند و خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار دهند.
امام جمعه اهل سنت عسلویه خاطرنشان کرد: خداوند تبارک و تعالی در قرآن به اهمیت خدمت به خلق اشاره کرده و در قرآن آمده است که هدف از فرستادن پیامبران، هدف از خلقت زمین و آسمان و هدف خلقت انسان در واقع خدمت است و هر‌کس خدمت بیشتری کند مورد لطف و مرحمت بیشتر خداوند قرار می‌گیرد.
محمدی تصریح کرد: روایات بسیار زیادی از بزرگان دین در مورد اجر و ثواب خدمتگزاری به خلق خدا آمده است و از نظر بزرگان دینی، خدمت به خلق به معنای خدمت به خالق است.
وی افزود: ارزشمندترین مردم از نظر پیامبر اکرم (ص) در واقع سودمندترین مردم هستند و مردم باید کاری کنند و به سایر افراد نفع برسانند و سودمند واقع شوند.
امام جمعه اهل سنت عسلویه در ادامه گفت: ایمان به خداوند و نفع رساندن به مردم از خصلت‌های یک مومن و مسلمان واقعی است.
محمدی در ادامه با تاکید بر لزوم فراهم کردن امکانات لازم برای مردم توسط مسئولان اظهار داشت: دولت در چند سال اخیر خدمات قابل قبولی ارائه کرده و مردم از خدمات دولت رضایت دارند و انتظار داریم که در تکمیل استادیوم ورزشی عسلویه تلاش بیشتری کنند تا جوانان بتوانند اوقات فراغت خود را به خوبی و در راه سالم سپری کنند.
وی اضافه کرد: بیمارستان تامین اجتماعی نیز با تلاش مسئولان در حال تکمیل شدن است که جا دارد از بخشدار عسلویه و فرماندار کنگان و مسئولان تامین اجتماعی کشور و استان تقدیر کنیم.
امام جمعه اهل سنت عسلویه عنوان داشت: همه مردم از مسئولان توقع دارند که از نزدیک مشکلات را لمس کنند و حضور بخشدار عسلویه در نماز جمعه اهل سنت نشان دهنده عزم مسئولان برای خدمت‌رسانی به همه مردم است.