- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بخشدار عسلویه از موج شکن در حال احداث هاله بازدید نمود

صبح روز جاری عبدالله نادری بخشدار عسلویه باتفاق مسئولین شرکت عمران ساحل از پروژه موج شکن بازدید و از نزدیک مراحل کار پروژه را مورد بررسی قرار داد و جهت رفع مشکلات پروژه دستورات لازم اتخاذ نمود وی همچنین از زحمات مسئولین قرارگاه خاتم الانبیاء و پیمانکار پروژه تقدیر نمود.

در حاشیه این بازدید وی با اشاره به تصمیم دولت در احداث موج شکن که با هدف محرومیت زدایی و توسعه منطقه صورت گرفته است بدون شک با بهره برداری از آن نقش بسزایی در رونق و آبادانی منطقه و معیشت مردم و اشتغال زایی ایفا خواهد نمود.

نادری افزود: این موج شکن با اعتبار ۸ میلیارد تومان و با مساحت ۱۱ هکتار در حال ساخت می باشد که در شرایط فعلی بالغ بر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش بینی می شود در ظرف ۵ ماه آینده به بهرهبرداری برسد.

بخشدار عسلویه در ادامه با اشاره به نعمت خدادادی ساحل و ظرفیت های منطقه نایبند در جذب گردشگری ، تامین زیرساخت ها در جهت تحقق آن را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: قطعاً با احداث و توسعه این موج شکن و با بهره گیری از توان و سرمایه گزاری بخش خصوصی می توان در راستای جذب گردشگری و ارائه خدمات مطلوب به آنها موفق بود.