استفاده بهینه از ظرفیت‌های نفت برای توسعه شهرستان کنگان
تاريخ ارسال خبر : 10 ژانویه 2011 | ساعت 12:51 | کد خبر: 2827 | sv107 | چاپ این مطلب

بخشدار عسلویه خواستار استفاده بهینه از ظرفیت‌های نفت برای توسعه شهرستان کنگان شد.

عسلویه نیوز، عبدالله نادری شامگاه یکشنبه در نشست با مسئولان شوراها و شهرداران شهرهای شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان میزبان صنعت نفت است و مردم این شهرستان تاکنون به طور کامل در خدمت پیشرفت وزارت نفت بوده‌اند.
وی افزود: برای پیشرفت کشور و بهبود وضعیت وزارت نفت، باز هم تا جایی که توان داشته باشیم در خدمت این وزارتخانه هستیم و البته انتظار داریم که وزارت نفت نیز به خواسته‌های مردمی توجه کافی کند.
بخشدار عسلویه خاطرنشان کرد: البته جناب سوری و موسوی در پارس جنوبی برای پیشرفت شهرستان کنگان تلاش بسیار خوبی داشته‌اند و تا حدودی رضایت مردم را جلب کرده‌اند که انتظار داریم این روند با شتاب بیشتری تداوم یابد.
نادری در ادامه تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های نفت در کنگان از مهم‌ترین اهداف شورای شهرداران شهرستان کنگان است و نباید فرصت را از دست بدهیم.
بخشدار عسلویه عنوان داشت: تشکیل شورای شهرداران در واقع گامی بلند در راستای هماهنگی کارهای عمرانی و فرهنگی و مشارکت مردمی در زمینه فعالیت‌های شهر‌‌سازی است و امیدوار هستیم که این شورا بتواند برنامه‌های مدون و جامعی را تدوین و اجرا کند و نتایج را به عنوان الگو برای دیگر شهرهای استان و حتی کشور ارسال و مورد بهره‌برداری قرار دهند.
شهردار عسلویه نیز در این نشست با اشاره به چگونگی تشکیل شورای شهرداران و اهداف کلی این شورا اظهار داشت: هرچند مدت کوتاهی از تشکیل این شورا می‌گذرد، ولی نتایج حاصله بسیار مفید و پرثمر بوده است.
هوشنگ صمصامی‌فرد افزود: امید است این شورا بتواند در رفع مشکلات و تنگناهای شهرداری‌های پنجگانه با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان و استان، گام‌های بلند بردارد.
شهردار بنک نیز گفت: شورای شهرداران باید نسبت به اجرایی کردن مصوبات تلاش بیشتری کند و برگزاری جلسه و اجرا نکردن مصوبات هیچ ارزشی ندارد و باید ضمانت اجرایی جلسات بیشتر شود.
حسین صفایی اضافه کرد: دیدار با مسئولان استانی، شهرستانی، مدیران نفت و گاز و پتروشیمی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و استفاده از ظرفیت‌های آنان به منظور پیشبرد اهداف و برنامه‌های این شورا ‌از مهم‌ترین مصوبات است که البته اجرایی نشده و باید با همکاری همدیگر در اجرای این برنامه‌ها تلاش کنیم.
وی ادامه داد: امیدوار هستیم که تشکیل این شورا، هماهنگی در اجرای قوانین و مقررات و نظارت و اجرای کار عمرانی و فرهنگی را بیشتر کند و موجب ارتقای کیفیت کارها شود.
شهرداران نخل‌تقی و سیراف نیز به تشریح آثار و نتایج تشکیل و مصوبات شورای شهرداران در شهرهای خود پرداختند و بر همکاری همه شهرداران تاکید کردند.
شهرستان کنگان در جنوب استان بوشهر قرار دارد و محل اجرای طرح‌های نفت و گاز و پتروشیمی و میزبان پارس جنوبی است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ