- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اجرای ۲ پروژه بزرگ عمران شهری در شهرستان عسلویه

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از اجرای دو پروژه بزرگ عمران شهری در شهرستان عسلویه خبر داد.
راه سازی [1]
به گزارش خبرنگار عسلویه نیوز” مجید محمودی ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی عسلویه اظهار داشت: خدمت‌رسانی به شهروندان امری لازم و ضروری است و همه مردم و مسئولان باید در این راستا بیش از گذشته تلاش کنند.

وی افزود: اجرای طرح‌های عام‌المنفعه و زیرساختی در مناطق مختلف شهری و روستایی در شهرستان عسلویه مورد تاکید قرار دارد و برای تکمیل این طرح‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از اجرای دو پروژه بزرگ عمران شهری در شهرستان عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش و فعالیت صورت گرفته به زودی دو پروژه بزرگ و مهم عمران شهری در عسلویه و نخل تقی به بهره‌برداری می‌رسد.راه سازی

محمودی تصریح کرد: اجرای پروژه ساحل‌سازی و همچنین بوستان بزرگ خانوادگی در مناطق شهری عسلویه در سال جاری با توجه خاصی اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و بهره‌برداری از این طرح‌ها باید مورد عنایت و توجه مسئولان باشد و این مسئله را به مدیران اجرایی گوشزد کرده‌ایم.

فرماندار عسلویه یادآور شد: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در عسلویه از جمله مهم‌ترین برنامه‌های شهرستان است و با تامین به موقع اعتبارات شاهد پیشرفت خوبی در این پروژه‌ها هستیم.

محمودی گفت: سرکشی به طرح‌های در دست اجرا و نظارت بر اجرای دقیق آنها باید در دستور کار باشد و نباید در این راستا کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.انتهای پیام