- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی گام‌های بلندی برداشته است

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه گفت: مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی، تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای با جامعه و مردم این منطقه دارند و در همین راستا خدمات بسیار ارزنده‌ای را انجام داده‌اند.نادری [1]
به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبداله نادری، فرماندار شهرستان عسلویه در آیین آغاز به‌کار مرکز همیار کارکنان در مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: در جهت غنی کردن اوقات فراقت کارکنان در حوزه‌ زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی باید اقدامات گسترده‌ای را در این منطقه انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه اشتغال و تعاملات اجتماعی همیشه همکاری خوبی با منطقه داشته است و این مهم، با همدلی مدیران شایسته و پرتلاش در این مجموعه محقق شده است.

نادری گفت: نگاه مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی به جامعه‌ی محلی، نگاه بسیار خوب و امیدوارکننده می‌باشد و خوشبختانه کارهای خوبی در این منطقه صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان عسلویه با بیان این‌که خدمات بسیار ارزنده‌ ای در زمینه‌های آموزشی، ورزشی و … انجام شده است تصریح کرد: امیدواریم انجام این خدمات با برنامه‌ریزی و هم‌فکری تمام دستگاه‌ها شتاب بیشتری پیدا کند، تا مردم منطقه از این امکانات بهره‌مند گردند.