- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نیروهای بیمارستان از نیروهای بومی شهرستان عسلویه تامین شود

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: دشمنان اسلام با تفرقه، اختلاف و ایجاد نزاع و جنگ‌های قبیله‌ای وحدت مسلمین را نشانه رفته‌اند
امام جمعه عسلویه [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” حجت الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، تقوا را کلید رستگاری دانست و گفت: رعایت تقوا زمینه پیشرفت و کمال انسان را در همه زمینه‌ها را فراهم می‌کند.

وی، توجه به اخلاق و منش پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را مورد تاکید قرارداد و گفت: برای پیشرفت و ترقی در تمامی زمینه‌ها الگو برداری از پیامبر اسلام(ص) و امامان معصوم(ع)  لازم و ضروری است.

هاشمی‌نژاد با تبریک هفته وحدت، رمز موفقیت اسلام و نظام اسلامی ایران را در سایه وحدت دانست و گفت: تنها وحدت نباید بین شیعه و سنی ملاک قرار گیرد بلکه وحدت مسلمانان در همه زمینه‌ها باید مدنظر باشد.

امام جمعه عسلویه با تاکید بر این نکته که دشمنان اسلام وحدت مسلمین نشانه رفته‌اند خاطرنشان کرد: نزاع، کشتارها و اختلاف افکنی‌هایی که امروز در جای جای سرزمین‌های اسلامی مشاهده می‌شود عامل اصلی آن توطئه امریکا و ایادیش است.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم قم پرداخت و با بیان اینکه دشمنان اسلام هیچ وقت دست از دشمنی خود برنمی‌دارند تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند کسی دچار توهم نشود دشمنان اسلام از دشمنی خود دست بردار نیستند و مسئولان لبخند دشمنان را نباید جدی بگیرند.

امام جمعه عسلویه  بر توجه به تامین کادر بیمارستان عسلویه از نیروهای بومی منطقه عسلویه تاکید کرد و گفت: در آستانه راه‌اندازی بیمارستان عسلویه هستیم که لازم است  نیروهای این بیمارستان از نیروهای بومی شهرستان عسلویه تامین شود.

هاشمی‌نژاد بر عملی شدن وعده‌های مسئولان تاکید کرد و افزود: مسئولان یا وعده ندهند یا اینکه پای عملی کردن وعده‌های خود بایستند.

وی با بیان اینکه استاندار بوشهر باید امید و تدبیر در جامعه فراهم کند گفت: جنابعالی که در دولت تدبیر و امید مسئولیت دارید بجا و شایسته است که امید مردم استان بوشهر را به نظام و این دولت بیشتر کنید که با تلاش خالصانه و صادقانه این مهم محقق می‌شود.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه برخی سایت‌ها سخنرانی‌‌ها، خطبه‌ها و صحبت‌ها را تحریف می‌کنند تاکید کرد: آنان بدنبال مطالب مشتری پسند هستند که از این تربیون به این افراد تذکر می‌دهم دست از این نوع برنامه‌ها بردارند و فضا را آشفته نکنند.