- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی: سیستم ارتباطات پارس جنوبی باید ساماندهی شود

به گزارش “عسلویه نیوز” مسعود نصوری در نشست کارگروه ایمنی، بهداشت و محیط‌ زیست در مجتمع گازی پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم عملیاتی کشور است و در واقع پارس جنوبی پیشانی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: در سال جهاد اقتصادی شاهد تلاش بسیار خوبی در این منطقه هستیم و در مسیر رشد و توسعه حرکت می‌کنیم.
مدیرعامل پارس جنوبی خاطر نشان کرد: همه باید در مسیر توسعه پارس جنوبی فعالیت کنند و تعامل در بین مسئولین منطقه باید حفظ و تقویت شود.
نصوری افزود: ما باید به‌خوبی مدیریت کنیم؛ همانطور که در جنگ با عنایت خداوند پیروز شدیم در عرصه اقتصادی نیز باید با همکاری و تعامل، از ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: خدا را شاکریم که در سال جهاد اقتصادی و در جایی که به قدوم مقام معظم رهبری متبرک شده، توفیق خدمتگزاری در کنار دوستان نصیبم شده است.
نصوری با اشاره به نقش پشتیبانی سازمان منطقه ویژه، بر طرح مدیریت بحران در سطح منطقه، شکل‌گیری مدیریت طرح جامعه منطقه، مدیریت پدافند غیرعامل، بحث‌های ترافیکی و تابلوهای ترافیک و دفع پسماند در سطح منطقه پارس جنوبی تاکید کرد.
وی با تاکید بر نقش ارتباطات در توسعه گفت: سیستم ارتباطات ما باید ساماندهی شود و باید به‌خوبی آن را مدیریت کنیم؛ ما نمی‌توانیم قطعی ارتباط داشته باشیم و باید دفاع سایبری داشته باشیم.
مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این جلسه ضمن خیر مقدم به مدیرعامل پارس جنوبی بیان کرد: این مجموعه با این همه عظمت نمی‌توانست بدون پشتیبانی شما و مسئولین استان به اهداف تعیین شده دست یابد.
علی‌اکبر شعبان‌پور افزود: حضور مدیرعامل جدید پارس جنوبی یک پشتوانه خوب برای کل مجموعه است؛ همچنین این پشتیبانی برای ما خوشایند و خوشحال‌کننده است و در این مدت آثار و برکات آن را می‌بینیم.
مدیرعامل مجتمع گازی همچنین در ارتباط با طراحی تصفیه فاضلاب، طب صنعتی نیروهای پیمانکاری، جذب نیروهای بیشتر، تهیه زمین برای ایجاد کمپ و مسائل زیست‌محیطی مطالبی را بیان کرد.