- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شهرستان شدن عسلویه حاصل قدوم پربرکت مقام معظم رهبری است

“عسلویه نیوز” شیخ ابراهیم محمدی خطیب جمعه ی اهل سنت شهر عسلویه در خطبه ی امروز خود در رابطه با شهرستان شدن عسلویه و چالشهای پیش رو در حضور نمازگزاران به ایراد سخن پرداخت.ملا ابراهیم محمدی [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” امام جمعه اهل سنت عسلویه در خطبه های نماز جمعه امروز با دعوت مردم به تقوای الهی و تاکید بر اجرای واجبات و فرایض دینی به ارتقاء عسلویه از بخش به شهرستان اشاره و اظهار داشت: ارتقاء بخش عظیم عسلویه به شهرستان در حقیقت هدیه ای از جانب خداوند و برکات قدوم مقام معظم رهبری به این منطقه است که جا دارد تقدیر و تشکر و امتنان خود را نسبت به مقام معظم رهبری ابراز نمایم و همچنین اعلام نمایم تک تک اهالی این منطقه از ارتقاء این بخش به شهرستان که آرزوی دیرینه و به حق آنهاست شادمان و شکرگذار دولت خدمتگذار می باشند.

وی افزود: همچنین از دولت دهم دولت خدمتگذار و شخص رئیس جمهور و همچنین استاندار محترم ، معاونت سیاسی و همه ی مسئولینی که در این اتفاق خجسته نقش داشتند تشکری ویژه دارم و امیدوارم ارتقاء این بخش مایه ی خوشحالی و نشاط و پیشرفت منطقه باشد.

شیخ ابراهیم محمدی در ادامه با اشاره به استقرار ادارات با توجه به شهرستان شدن در عسلویه تصریح کرد: طبیعتا با شهرستان شدن عسلویه ادارات گوناگون و مختلفی در منطقه استقرار می یابند و انتظار مردم شهرستان از مسئولین ، شورای بخش ، دهیاری ها و شورای های شهر و روستا این است که به جوانان بومی تحصیل کرده و فهیم و با استعداد منطقه توجه بیشتری نشان دهند تا بتوانند در ادارات شهرستان مشغول به کار شوند. جوانان شهرستان ما اگر از جوانان دیگر شهرستان ها و استان ها بهتر نباشند قطعا از آنها کمتر نیستند و مسئولین امر این مورد را مد نظر داشته باشند و از حقوق این جوانان برای استخدام در ادارت جدید دفاع کنند.

امام جمعه ی اهل سنت عسلویه در ادامه گفت: در بیشتر مواقع در مراجعه به ادارات احساس غریبی میکنیم که امیدواریم با همت مسئولین این امر برطرف شود. و در آخر اینکه ما دوستدار استخدام همه جوانان تحصیل کرده این شهرستان هستیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد مسئولین دست جوانان این مرز و بوم را گرفته و کمک و یار آنها برای یک مرحله ی جدید در شهرستان باشند.