- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برگزاری ۶۰ ویژه‌برنامه دهه فجر توسط سپاه عسلویه

فرمانده سپاه عسلویه از برگزاری ۶۰ ویژه‌برنامه دهه فجر توسط سپاه عسلویه خبر داد.خلیل رفعتی [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” خلیل رفعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در تمام عرصه‌ها حضوری موفق و ارزشمند داشته است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس شاهد حضور بسیجیان بودیم و امروز نیز شاهد حضور بسیج و سپاه در عرصه‌های سازندگی هستیم.

فرمانده سپاه عسلویه خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی برای زیر سؤال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند که سپاه و بسیج در این عرصه نیز فعال هستند و با برنامه‌های فرهنگی، موجبات ناکام کردن دشمنان در جنگ نرم هستند.

رفعتی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر تصریح کرد: دهه فجر یادآور شکوفایی و عظمت انقلاب اسلامی ایران است و باید نسبت به برگزاری پرشور برنامه‌های دهه فجر اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: امروز باید نسل جوان و نوجوان با دستاوردهای عظیم و ارزشمند انقلاب اسلامی آشنا شوند و بدانند که این انقلاب با چه زحماتی به بار نشسته است.

فرمانده سپاه عسلویه از برگزاری ۶۰ ویژه‌برنامه دهه فجر توسط سپاه عسلویه خبر داد و اذعان داشت: این برنامه‌ها در شهرها و روستاهای عسلویه با مشارکت مردم برگزار می‌شود.

رفعتی از برگزاری همایش بزرگ وحدت در عسلویه خبر داد و افزود: این همایش با حضور اهل سنت و شیعیان منطقه و با حضور علمای بزرگوار شیعه و سنی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: غبارروبی از گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه‌های هنری از جمله این برنامه‌هاست که در دهه فجر برگزار می‌شود.

رفعتی تصریح کرد: از همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در این برنامه‌ها همکاری کنند تا برنامه‌هایی مطلوب و باکیفیت اجرا شوند.