- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ثبت ۲۵ میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه در مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی از ثبت ۲۵ میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.پارس جنوبی [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” غلامرضا بهمن‌نیا پیش از ظهر امروز در بازدید از پالایشگاه چهارم پارس جنوبی اظهار داشت: رعایت ایمنی و مسایل زیست‌محیطی امری لازم و ضروری است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی با بیان اینکه در زمینه HSE در بین پالایشگاه‌های کشور اول شدیم افزود: پیچیدگی فعالیت و عملیات در پالایشگاه ما به‌گونه‌ای است که ارزش گرفتن این جایزه‌ها را دو چندان می‌کند و ما در شرایط یکسانی قرار نداریم.

مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی از ثبت ۲۵ میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: ساعات کارکرد بدون حادثه نزدیک به ۲۵ میلیون نفرساعت است و در ۳ سال گذشته، حادثه ناتوان‌کننده نداشتیم.

بهمن‌نیا تاکید کرد: اولین پالایشگاه در منطقه هستیم که توانست ایزو ۵۰۰۰۱ را در سیستم مدیریت انرژی دریافت کند و امسال برای نخستین بار ممیزی مراقبتی انجام دادیم و گواهینامه‌های IMS هم دوباره تمدید شد.

وی گفت: از نظر شاخص قابلیت اطمینان برای پایداری و تداوم تولید، این شاخص در پالایشگاه چهارم ۸/۹۹ درصد است که نشان‌دهنده اطمینان‌پذیری به تولید در پالایشگاه است.

بهمن‌نیا با اشاره جایگاه مهم SPGC در تامین گاز کشور تصریح کرد: سهم spgc از ۴۴ درصد گاز کشور در شرایط کنونی به ۷۰ درصد در طول ۳ سال آینده خواهد رسید.

وی بیان کرد: این یک مسئولیت بزرگ و یک توسعه سریع برای مجتمع محسوب می‌شود که منجر به حضور بسیار پررنگ و موثر نیروی انسانی در بخش‌های مختلف تولید، یعنی حدود ۱۴ هزار نیروی رسمی و پیمانکار، خواهد شد.

بهمن‌نیا یادآور شد: زیرساخت‌های این توسعه بسیار سریع و ارزشمند در بخش منابع انسانی، مانند زیرساختارهای اقامتی، تفریحی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز همزمان باید در این مجموعه فراهم شود.

وی افزود: اگر چشم‌انداز ما این است که در افق ۱۴۰۴ به سرآمدترین شرکت در سطح منطقه نایل شویم، لازم‌ست که این اتفاق همزمان با روند توسعه رخ دهد، چراکه نگهداشت نیروی انسانی به مثابه سرمایه‌های مجتمع کاملا متاثر از این مهم خواهد بود.