- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی کارگروه تخصصی آموزش و پژوهش در عسلویه

فرماندار عسلویه بر لزوم راه‌اندازی کارگروه تخصصی آموزش و پژوهش در عسلویه تاکید کرد.آموزش و پژوهش [1]

 

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری دوشنبه شب در شورای آموزش و پژوهش شهرستان عسلویه با اشاره به توافق هسته‌ای تاکید کرد: نظام اسلامی در شرایط کنونی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و امیدوار هستیم روز به روز شاهد موفقیت بیشتر در تمام زمینه‌ها باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری صحیح در حوزه آموزشی، تاکید کرد: برای ایجاد هماهنگی و حسن انجام کارها، ضروری است کارگروهی با حضور کارشناسان و متولیان آن ایجاد شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه افزود: بررسی مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب برای هدف‌گذاری مناسب در امور آموزشی از مهم‌ترین هدف‌های این کارگروه خواهد بود که می‌تواند نقش مهمی در اثربخشی تصمیمات آموزشی داشته باشد.

نادری با بیان اینکه تصمیمات مقطعی و کوتاه مدت به تنهایی نمی‌تواند راهگشای مسائل آموزشی باشد، تاکید کرد: با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان به ویژه در بحث منابع انسانی می‌توان شاهد رشد و تغییرات مثبتی در این حوزه بود.

فرماندار عسلویه با اشاره به اینکه آموزش یک جریان یک طرفه نیست خاطر نشان کرد: بکارگیری همه توانایی‌ها و منابع برای بهبود وضعیت آموزشی، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است که باید در ارتقای این وضعیت تسریع شود.

وی با بیان اینکه تغییر شرایط موجود امکان‌پذیر است، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌هایی همچون شورا، شهرداری و دهیاری‌ها در کارهای فرهنگی و آموزشی، همچنین تعامل این گروه‌ها با اولیا می‌تواند نقش سازنده‌ای در ارتقای کیفیت آموزشی در شهرستان داشته باشد.