امام جمعه عسلویه: همه باید به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند
تاريخ ارسال خبر : 27 ژانویه 2024 | ساعت 22:58 | کد خبر: 37272 | sv196 | چاپ این مطلب

امام جمعه عسلویه گفت: بی حرمتی به شورای نگهبان جایز نیست و امامین انقلاب نیز بر حفظ حرمت و جایگاه شورای نگهبان تاکید دارند.

حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در خطبه‌های نمازجمعه عسلویه پس از دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) گفت: اگر حضرت زینب نبود اسمی از اسلام هم نبود حق حضرت زینب (س) هم مثل حق امام حسین است و مانند امام بر گردن مسلمانان حق دارد.

امام جمعه عسلویه درباره عظمت و ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب گفت: باید خدا را شکر کنیم که خدا چنین رهبری به ما داده و قدردان این نعمت باشیم.

امام جمعه عسلویه در مورد انتخابات گفت: انتخابات ۲ وجه دارد یکی حضور حداکثری و مشارکت بالاست و وجه دیگر انتخاب فرد اصلح است که مهم‌تر حضور همه ما است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب ۲ مسئله در انتخابات را مهم دانسته شرکت در انتخابات و انتخاب درست است که فرمودند همچون گذشته اصرار داریم حتی کسانی که نظام و رهبری را قبول ندارند هم پای صندوق بیایند چرا که انتخابات متعلق به ملت ایران و جمهوری اسلامی است متعلق به شخص و گروه خاصی نیست.

هاشمی نژاد افزود: ما باید عناصر قدرت را تقویت کنیم یکی از عناصر مهم و باارزش حضور در انتخابات است ملت ما همیشه به دنبال تقویت عناصر قدرت خود بوده و است و در این انتخابات هم با حضور خود بر دشمن غالب می‌شود و سیلی محکمی بر دشمن خواهد زد و دشمن به خواسته‌های شوم خود نخواهد رسید.

وی گفت: در شهرستان عسلویه هم باید در انتخابات حضور پرشوری داشته باشیم و آمار شهرستان را باید چند برابر کنیم آبروی جمهوری اسلامی و آبروی ملت و در شهرستان هم آبروی شهرستان است.

وی گفت: باید چشم و گوش خود خوب بازکنیم حضور در انتخابات نباید برای مسائل مادی باشد پاسخ به ندای رهبر انقلاب و سفارش سردار دل‌ها باشد.

امام جمعه عسلویه در مورد شورای نگهبان گفت: این روزها شورای نگهبان مورد هجمه قرار گرفته است هتک حرمت شورای نگهبان جایز نیست کسی که به خاطر رد صلاحیتش شورای نگهبان را تخریب و تضعیف می‌کند این خود دلیل بر رد صلاحیت او است.

وی افزود: بی حرمتی به شورای نگهبان جایز نیست و امامین انقلاب بر حفظ حرمت و جایگاه شورای نگهبان تاکید دارند و معمار کبیر انقلاب می‌فرماید شورای نگهبان مورد تأیید من است یا می‌فرماید تضعیف شورای نگهبان تضعیف کشور و اسلام است همچنین امام حاضر انقلاب هم می‌فرمایند شورای نگهبان امین نظام است مطمئن‌ترین دستگاه برای حفظ نظام است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ