- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برگزاری گفتمان انقلاب و بصیرت در مدارس کنگان و عسلویه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد:
برگزاری گفتمان انقلاب و بصیرت در مدارس کنگان و عسلویه

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر اظهار داشت: برنامه‌های متنوع و جذابی در دهه فجر در کنگان تدارک دیده شده است که بر اساس برنامه زمان‌بندی شده اجرایی می‌شود.
وی افزود: با عنایت به تقارن این ایام با دهه آخر صفر باید شان و منزلت این ایام نیز حفظ شود و در برنامه‌های دهه فجر باید نهایت دقت و حساسیت لازم را داشته باشیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری گفتمان انقلاب و بصیرت در مدارس کنگان و عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارکه فجر، گفتمان انقلاب و بصیرت در مدارس کنگان و عسلویه برگزار می‌شود.
اهرمی تصریح کرد: با نشست‌های مختلف با آموزش و پرورش کنگان و عسلویه در دهه فجر با دعوت از حجت‌الاسلام قدوسی از اساتید حوزه و دانشگاه به مدت سه روز در مدارس کنگان و سه روز در مدارس عسلویه از سوی اداره تبلیغات اسلامی، گفتمان انقلاب و بصیرت برای جوانان پسر و دختر مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: دهه فجر در تمام مدارس و مساجد نیز برنامه‌های فرهنگی تبلیغی با هماهنگی آموزش و پرورش برگزار می‌شود و روحانیون طرح هجرت و روحانیون بومی به اجرای برنامه می‌پردازند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان در ادامه در ارتباط با وضعیت خانه عالم جدید شهر سیراف نیز گفت: این واحد که حدود ۸۵ متر مربع زیر بنا دارد با اعتباری حدود ۴۰۰ میلیون ریال ساخته شده و انتظار می‌رود این واحد مسکونی در دهه فجر امسال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
اهرمی همچنین با اشاره به وضعیت مسجد در حال ساخت شهر سیراف نیز عنوان داشت: برای هرچه بهتر ساخت شدن مسجد حضرت ابوالفضل (ع) سیراف، برنامه‌ریزی لازم انجام شده و انتظار می‌رود که این مسجد در موعد مقرر با کیفیت مطلوب راه‌اندازی شود.
وی در ادامه از اعزام ۵۰ نفر روحانی بومی و غیر بومی در دهه صفر به کنگان خبر داد و افزود: بیش از ۵۰ نفر روحانی بومی و غیر بومی در دهه صفر به این شهرستان اعزام شده‌اند که تا پایان ماه صفر شاهد اجرای برنامه توسط روحانیون هستیم.
رئیس تبلیغات اسلامی کنگان یادآور شد: از همه ظرفیت‌های موجود برای گسترش فرهنگ دینی در سطح شهرستان استفاده می‌کنیم و به فضل خدا موفقیت‌های لازم را کسب می‌کنیم.