- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

افتتاح طرح های عمرانی با ۱۹۴ میلیارد اعتبار در عسلویه

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از تخصیص ۱۹۴ میلیارد ریال اعتبار جهت افتتاح طرح های عمرانی در شهرستان خبر داد.نادری [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری فرماندار شهرستان عسلویه در جمع خبرنگاران گفت : ۱۸ طرح عمرانی در شهرستان عسلویه با اعتبار ۱۹۴ میلیارد ریال در ایام دهه فجر در زمینه های مختلف عمران شهری ، عمران روستایی، ورزشی ، برق رسانی ، فرهنگی و کتابخانه‌ای افتتاح می‌شود که ۸۰ میلیارد ریال توسط خیران و بخش خصوصی است.

وی گفت: در این ایام ۲۴ ایستگاه پست برق هوایی در شهرستان عسلویه با سرمایه‌گذاری ۴۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و از طرح‌های قابل افتتاح در شهرستان عسلویه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات عوارض آلایندگی و ارزش افزوده تامین شده است.

وی افتتاح بلوار ورودی شهر عسلویه ، پارک مادر ، بازارچه ماهی و میگو ، ساماندهی بازار روز و آسفالت کوچه و معابر شهر عسلویه را از طرح‌های قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر دانست و افزود : در این ایام پل کنارخیمه ، محور چاه مبارک به کنارخیمه ، آسفالت کوچه و معابر روستاها ، اداره پست ، کتابخانه شهر نخل تقی ، دیوار حفاظتی روستایی ، دار القرآن ، زمین چمن بانوان روستایی بندو و روشنایی بلوار در شهرستان عسلویه افتتاح می‌شود.

در این ایام با مشارکت پتروشیمی پارس و با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی پارک سد روستای بستانو آغاز می‌شود. انتهای پیام/