- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

هماهنگی کامل در برگزاری انتخابات وجود دارد

“عسلویه نیوز”  فرماندار عسلویه از وجود هماهنگی کامل در برگزاری انتخابات در شهرستان عسلویه خبر داد.جلسه [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری عصرسه شنبه در جلسه هیات های انتخاباتی شهرستان با تکیه بر اصل بی طرفی عوامل برگزاری در  انتخابات،  تاکید کرد: پایبندی به قانون، رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از هر گونه بی طرفی مهم ترین الزامات در برگزاری حماسه هفتم اسفند است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به نقش موثر مشارکت سیاسی در توسعه و ثبات سیاسی در جامعه تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هر انتخاباتی نسبت به دورهای قبل، مشارکت سیاسی مردم بسیار بالاتر از سال های قبل بوده است و این مصداق عینی مردم سالاری دینی و آگاهی نسبت به آینده کشور است.

وی افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی منطقه و جهان، و با تکیه بر دو اصل مشروعیت و مقبولیت،  باید تلاش شود متعالی ترین و باشکوه ترین انتخابات با حضور پرشور همه احاد ملت برگزار شود.

نادری با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت برگزاری باشکوه انتخابات در نظرگرفته شده است ،عنوان کرد: تمام دستگاهها باید امکانات و تجهیزات مورد نیاز بر اساس قانون در اختیار هیئت های اجرایی و نظارت در امر انتخابات قرار دهند.

وی با اشاره به تعداد شعب اخذ رای در شهرستان اظهار داشت: ۴۰شعبه ثبت نام و اخذ رای در شهرستان خواهد بود که از این تعداد نه شعبه شهری، ۲۳شعبه روستایی وهشت شعبه در شرکت های منطقه مستقر خواهد شد.

وی افزود: ۲۶ثابت و ۱۴شعبه  ثابت سیار خواهد بود که به همین نسبت در بخش مرکزی و چاه مبارک به امر خدمت رسانی به مردم  در انتخابات خواهند پرداخت.

نادری ادامه داد، و گفت: امسال نزدیک به ۴۵هزار نفر از واجدین شرایط در امر انتخابات خواهند بود، و وبیش از ۸۰۰نفر نیز از عوامل اجرایی در امر انتخابات خواهند بود.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه هماهنگی بسیار خوبی بین هیئت های انتخاباتی درسطح شهرستان وجود دارد گفت: تمام تلاش ها باید در جهت بهتر انجام شدن این امانت بزرگ باشد که نتیجه آن سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در عرصه جهانی و گسترش شادی و نشاط و امیدواری در بین همه مردم باشد.انتهای پیام.م.ت