- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بهره‌برداری از ۱۳ پروژه بزرگ عمرانی در عسلویه

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از بهره‌برداری از ۱۳ پروژه بزرگ عمرانی در عسلویه خبر داد.
فرماندار عسلویه [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” مجید محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع حساس و مهم تاریخ ایران است و بدون تردید این نظام دستاوردهای بسیار مهمی برای ما به ارمغان آورده است.

وی افزود: معرفی خدمات و دستاوردهای نظام به مردم امری لازم است و به ویژه نسل جوان و نوجوان باید با خدمات مهم و متنوع نظام آشنا شوند.

فرماندار عسلویه با تاکید بر لزوم ارائه خدمات بی‌منت به مردم عسلویه خاطرنشان کرد: در واقع عسلویه میزبان پروژه‌های صنعت نفت است و رسیدگی به این منطقه باید مورد تاکید مسئولان این صنعت قرار گیرد تا واژه محرومیت از این منطقه مهم و ارزشمند برداشته شود.

محمودی با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری تصریح کرد: مصوبات سفر مقام معظم رهبری در عسلویه اهمیت و ارزش بسیار زیادی دارد و بدون تردید تکمیل این پروژه‌ها تحولی در شهرستان ایجاد می‌کند که در این مسیر گام‌های بلندی برداشته شده است.

وی با اشاره به تکمیل برخی از این طرح‌ها ابراز داشت: با تزریق به موقع اعتبارات این سفر شاهد تکمیل تعدادی از پروژه‌های مهم در شهرها و روستاها هستیم.

فرماندار عسلویه از بهره‌برداری از ۱۳ پروژه بزرگ عمرانی در عسلویه خبر داد و افزود در ایام دهه فجر این تعداد پروژه در سطح شهرها و روستاهای مختلف مورد بهره‌برداری رسمی قرار می‌گیرند.

محمودی تأکید کرد: پروژه‌های فوق با اعتبار بیش از ۱۴۱ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری رسمی قرار خواهند گرفت که امیدواریم رضایت خاطر شهروندان فراهم شود.

وی در پایان متذکر شد: از تمام امکانات و توان موجود برای بهبود خدمت‌رسانی به مردم شریف منطقه استفاده خواهیم کرد و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.