- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فابرگاس: هنوز کارهای زیادی داریم

سسک فابرگاس ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا در پایان دیدار چهارشنبه شب تیمش مقابل والنسیا که با برد ۰-۲ آبی اناری ها همراه بود به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت و درعین حال به این نکته اشاره کرد که تیمش برای موفقیت در رقابتهای لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا باید کارهای زیادی انجام دهد.

بازیکن سابق آرسنال و ژاوی دو گل بارسا در دیدار برگشت را به ثمر رساندند تا بارسا با برد ۱-۳ درمجموع دو دیدار رفت و برگشت به فینال رقابتهای کوپا دل ری برسد.
سسک گفت: « ما واقعا خوشحالیم و احساس غرور می کنیم. همه ما دوست داریم تا در تمام فینال ها بازی کنیم. ما همیشه تلاش می کنیم تا در صدر باشیم. اتلتیک تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد و فینال خوبی خواهد بود. در حال حاضر ما باید برروی بازیهای لالیگا تمرکز کنیم؛ مسابقاتی که درآن کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. بعد از آن هم نوبت به لیگ قهرمانان اروپا می رسد.»

درحالی که هنوز ورزشگاه برگزاری بازی فینال کوپا دل ری مشخص نشده، ولی سسک حدس می زند که این بازی فینال در برنابئو برگزار شود:« باید ببینیم؛ فینال هرجایی که باشد، بازی بزرگی خواهد بود.چون اتلتیک تیم فوق العاده ای است. حدس می زنم که بازی در برنابئو برگزار می شود.»