- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بزرگترین معضل آب عسلویه عدم تخصیص سهمیه لازم است

“عسلویه نیوز” رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه کم بودن سهمیه تخصیص یافته را بزرگترین معضل آب این شهر دانست.بازیار [1]

احمد بازیار رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه در گفتگو با خبرنگار “عسلویه نیوز” در خصوص انتقادات مطرح شده در دنیای مجازی گفت: توقع ما از افراد اینست که بدون استناد به موضوع خاصی علیه شورای اسلامی جبهه گیری نکنند چراکه ما در همه حال پاسخگوی مردم هستیم و این را وظیفه خود می دانیم.

وی با اشاره به دغدغه های مردم در خصوص قطعی چند روزه آب شهر تصریح کرد: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته طی روزهای گذشته دلیل قطعی آب خرابی پمپاژ در ایستگاه کاکی اعلام شد و به دلیل اینکه نیاز به تعمیرات لازم داشته است بایستی آب از مدار خارج می شد تا کارهای مربوط به تعمیرات و جوش آن صورت پذیرد که این خود نیاز به زمان چند روزه داشته است.

وی افزود: خوشبختانه این مشکل در حال مرتفع شدن است و طبق وعده های داده شده قرار است تا ساعت ۱۹ روز جاری (جمعه مورخ ۹۳/۱۱/۲۴)آب شهر وصل شود و مردم از این نعمت الهی بهره مند شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه با بیان اینکه کم شدن سهمیه آب شهر به یک معضل تبدیل شده است اظهار داشت: سهمیه تخصیص یافته ۳۷ لیتر بر ثانیه جوابگوی نیازهای شهروندان عسلویه ای نیست و در جلساتی که به زودی با فرماندار شهرستان عسلویه برگزار می کنیم نسبت به افزایش سهمیه رایزنی خواهیم کرد و امیدواریم با حمایت فرماندار و پیگیری های ایشان مشکل آب عسلویه حل شود.

بازیار افزود: یکی دیگر از مشکلات موجود در شهر وجود انشعابات غیر مجاز است که آمادگی خود را جهت همکاری با رئیس اداره آب و فاضلاب شهری اعلام کرده ایم و انتظار ما اینست با این موضوع برخورد جدی صورت پذیرد البته وجود کمپ های گوناگون در شهر مزید بر علت شده است و خواستار تعدیل تعرفه مصرف آب در این خصوص هستیم چرا که نرخ تعرفه مصرف یک خانوار با کمپ هرگز نمی تواند یکسان باشد.

بازیار افزود: علاوه بر مشکلات مطرح شده در موضوع آب بایستی به این نکته نیز اشاره کرد که شبکه داخلی شهر نیز دارای ایراد است و جاهایی که نیاز به تاسیس حوضچه بوده اینکار توسط مسئولان وقت کارشناسی دقیقی نشده است.انتهای پیام/م.ج