- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

یکی از وعده های عملی نشده استاندار بوشهر+سند

 “عسلویه نیوز” فریادجوان نوشت: نشست اعضای شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی استان بوشهر در تاریخ ۲۴ آبان ماه با استاندار محترم بوشهر برگزار شد.
در این نشست استاندار محترم وعده هایی مانند تامین یک دستگاه خودرو جهت رفاه حال اعضا اتحادیه را در نشست مطرح کرده که این وعده در مصوبه جلسه گنجانده شده و استاندار محترم هم آن را توشیح می نمایند اما تاکنون هیچ کدام از آنها عملی نشده است.
نکته جالب توجه دیگر آن است که استاندار قول می دهد بلیط هواپیمای تمامی اعضای حاضر در نشست را جهت سفر به مشهد مقدس را متقبل شود که بعد از پی گیری های مکرر رئیس اتحادیه ، مدیرکل حوزه استاندار اظهار می دارد : معمولا مسافرت به مشهد با اتوبوس انجام می گیرد و ما آماده هستیم بلیط اتوبوس در اختیار اعضای اتحادیه قرار دهیم!!!
از دیگر مصوبات نشست حضور نماینده اتحادیه در جلسات شورای اداری استان بود که به جز یک مورد ، از اتحادیه جهت حضور در نشست شورای اداری استان هیچ دعوتی به عمل نیامد.
در پایان امیدواریم که دیگر سخنان استاندار محترم بوشهر نظیر تبدیل استان بوشهر به ” کارگاه عمرانی ” مانند وعده هایی که به اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان داده اند نباشد.
پایگاه خبری – تحلیلی جوانان استان بوشهر وظیفه خود را صیانت از حقوق جوانان این استان می داند و آماده درج هرگونه پاسخ روابط عمومی استانداری در این خصوص است.