- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تصادف زنجیره ای عجیب در محور بوشهر-کنگان

تصادف زنجیره ای دو دستگاه کمپرسی حامل ماسه، یک دستگاه کامیون حامل گوجه، یک دستگاه وانت سایپا و یک دستگاه پرادوی«عروس» موجب انسداد چند ساعته محور بوشهر-کنگان شد.

به گزارش “بوشهرنیوز” گفته می شود برخورد یک دستگاه کمپرسی حامل ماسه با کامیون حامل گوجه فرنگی موجب برخورد سایر خودروها به یکدیگر و در نتیجه انسداد محور بوشهر-کنگان و بر روی پل آبدان شد.
این سانحه که در ساعت ۱۹ امروز روی داد موجب انسداد جاده تا لحظه مخابره خبر شده و تلاش ها جهت بازگشایی محور بوشهر-کنگان همچنان ادامه دارد.
بر اساس گزارش خبرنگار “بوشهرنیوز” از آبدان، این تصادف در کیلومتر پنج جاده آبدان به کنگان روی داده است.
گزارش خبرنگار “بوشهرنیوز” از صحنه تصادف حاکیست پس از برخورد کمپرسی حامل ماسه با کامیون حامل گوجه فرنگی، این کمپرسی دچار حریق شده و درهای آن به روی راننده بسته شد.
این گزارش می افزاید: پس از تلاش نیروهای آتش نشانی و امدادی، درهای کمپرسی با انبرهای ویژه باز و راننده از آن بیرون کشیده شد.
گفته می شود پس از نجات راننده، نیروهای آتش نشانی نسبت به اطفاء حریق با آب و سایر خاموش کننده ها اقدام کردند.
بر اساس گزارش خبرنگار “بوشهرنیوز” بخشی از این کمپرسی از پل آویزان شده و بخشی دیگر نیز بر روی پل به صورت خوابیده قرار گرفته است.
همچنین گفته می شود یک دستگاه وانت سایپا نیز در زیر این کمپرسی قرار گرفته به طوری که کاملاً موجب انسداد جاده شده است.
خوشبختانه این سانحه تلفات جانی دربر نداشت اما گفته می شود راننده کمپرسی و راننده سایپا به بیمارستان منتقل شدند.
گزارش ها حاکیست پس از برخورد کمپرسی حامل ماسه و کامیون حامل گوجه فرنگی، یک دستگاه کمپرسی دیگر حمل کننده ماسه و همچنین یک دستگاه پرادوی «عروس» نیز به صورت زنجیره ای با آن ها برخورد داشتند که خوشبختانه سانحه ناگواری برای آنان روی نداده و بلافاصله از صحنه تصادف منتقل شدند.
بر اساس گزارش خبرنگار “بوشهرنیوز” در لحظه مخابره خبر لودر و جرثقیل امدادی در حال جابه جا کردن کمپرسی و سایپا بوده و تردد به کندی در این مسیر صورت می گیرد.