- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گازرسانی به ۱۰ روستای عسلویه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از گازرسانی به ۱۰ روستای عسلویه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.فرماندار عسلویه [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” مجید محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و برای رسیدگی به وضعیت مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی افزود: هفته گذشته استاندار بوشهر با حضور در شهرستان عسلویه با مردم عسلویه دیدار کرد و با سرکشی به تعدادی از روستاها موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرد.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: استاندار در این بازدید بر لزوم رفع مشکلات مردم عسلویه تاکید داشت و خواستار رسیدگی به مشکلات این شهرستان شد.

محمودی تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات آب آشامیدنی شهر نخل‌تقی از مهم‌ترین تاکیدات استاندار است و امیدوار هستیم این مهم در کمترین زمان ممکن محقق شود.

وی اضافه کرد: اجرای پروژه خط انتقال آب نخل‌تقی با اعتبار ۹ میلیارد ریال از جمله طرح‌های مهمی است که موجبات رفع مشکلات آب شرب مردم می‌شود و انتظار داریم در کمترین زمان ممکن عملیاتی و تکمیل شود.

فرماندار عسلویه گفت: امسال در توسعه برق‌رسانی شهرستان عسلویه نیز اقدامات زیربنایی انجام شده و چند پروژه بزرگ نیز هم‌اکنون در روستاهای این شهرستان در دست اجراست.

محمودی تاکید کرد: اجرای پروژه‌های راهسازی در مناطق روستایی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که امیدواریم در کمترین زمان ممکن اجرایی و عملیاتی شوند.

وی از گازرسانی به ۱۰ روستای عسلویه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: با تلاش انجام شده روستاهای بزباز، دهنو، اخند، خیارو، عسکری، بستانو، چاه‌مبارک، سهموی جنوبی، سهموی شمالی و بندو از گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.