- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

وضعیت تامین اجتماعی عسلویه بهبود می یابد

“عسلویه نیوز” مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از بهبود وضعیت تامین اجتماعی عسلویه خبر داد.خسروانی [1]

 به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” یونس خسروانی در نشست شورای اداری تامین اجتماعی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب و گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، اظهار داشت: ایران امروز جایگاه خود را مرهون ایثار، از خودگذشتگی و رشادت شهدای انقلاب است.

وی با بیان اینکه از زمان حضورم در مدیریت اداره کل تامین اجتماعی، طبق برنامه ریزی برای رسیدن به اهدافمان، تقسیم کار صورت گرفته است، تصریح کرد: تمام زوایای اداره کل و میزان توانمندی نیروی انسانی و روسای شعب موجود در استان را مورد ارزیابی و آنالیز قرار داده و نقاط ضعف و قوت آنان را بررسی کرده‌ام.

خسروانی با اشاره به اینکه، شعبه عسلویه به لحاظ تمرکز اقتصاد کشور در این شهرستان و توجه تمام قوا به این منطقه، ویترین سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود اظهار داشت: باید بهترین عملکرد در این شعبه انجام شود ضمن اینکه شعبه عسلویه متعلق به همه استان است.

رسیدگی به وضعیت شعبه عسلویه با قید فوریت

وی با بیان اینکه از زمان حضور، با قید فوریت به وضعیت شعبه عسلویه رسیدگی کرده است، از رئیس و معاون شعبه عسلویه خواست تا ضمن حفظ وجهه فرهنگی، کلاس و پروتکل اداری در این شعبه، میزان وصولی درآمدشان بیشتر از گذشته باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر تصرح کرد: هیچ کس برای همیشه مدیر نیست و مهم این است که عملکرد هر فردی در زمان مدیریت، طوری باشد که رضایت خداوند و حفظ منافع مردم و سازمان را در پی داشته باشد.

خسروانی یادآور شد: برای اینکه نگرش سازمان مرکزی نسبت به بوشهر متفاوت شده و مساعدت بهتری نسبت به استان داشته باشند باید به سازمان ثابت کنیم که اداره کل تامین اجتماعی بوشهر متفاوت شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته از فروردین ماه سال آینده، سرانه دندانپزشکی به حساب پرسنل استان واریز خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: مجوز خرید زمین برای ساخت ساختمان جدید شعبه عسلویه به زودی از سوی سازمان مصوب می شود و تلاش ما این است که تا قبل از اتمام مهلت رهن ساختمان جدیدی که برای این شعبه در نظر گرفته‌ایم، ساخت ساختمان جدید شعبه عسلویه به اتمام برسد.انتهای پیام/ح.ل