- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

استقرار مراکز آموزش عالی از اقدامات مهم در جنوب استان بوشهر است

[1]عسلویه نیوز” نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس گفت: از اقدامات مهمی که در سال‌های اخیر در شهرستان‌های دیر، کنگان و جم شاهد آن بوده‌‌ایم، استقرار مراکز آموزش عالی بوده که نقشی اساسی در تحول علمی این مناطق داشته است.

به گزارش “عسلویه نیوز” عسکر جلالیان سه‌شنبه شب در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: ارائه خدمات به مردم یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و هیچ‌گونه اهمال و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست و تمامی مسئولان وظیفه دارند به بهترین نحو ممکن در این زمینه کوشا باشند.

نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر شاهد اقدامات ارزنده‌ای در شهرستان‌های دیر، کنگان و جم بوده‌ایم و این اقدامات تاثیر ارزنده‌ای در افزایش سطح رفاه و آسایش اهالی و ساکنین این شهرستان‌ها داشته است.

جلالیان اذعان داشت: حل مشکل برق یکی از اقدامات مهمی است که می‌توان به آن اشاره کرد و در سال‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم که خبر از قطعی مکرر برق که در زمان‌های گذشته مردم همواره از آن رنج می‌بردند، نیست.

وی در همین راستا اضافه کرد: توسعه علم و دانش یکی از مسائل مهمی است که همواره در جوامع انسانی مختلف مورد تاکید است و شاهد اقدامات ارزنده‌ای در این حوزه بوده‌ایم.

این مسئول بیان داشت: در راستای تحول علمی منطقه در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی‌های منسجم و دقیق اقدامات ارزنده‌ای به منظور ارائه خدمات مطلوب به اهالی این شهرستان‌ها صورت گرفته است.

نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: استقرار دانشگاه‌های آزاد، پیام‌نور، علمی و کاربردی در این شهرستان‌ها از اقدامات مهمی است که صورت گرفته و در حال حاضر شاهد تحصیل دانشجویان زیادی در این مراکز علمی هستیم.

جلالیان ادامه داد: در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی مانند مجالس هفتم و هشتم به صورت کاملا مستقل و بدون هیچگونه وابستگی سیاسی وارد عرصه شده‌ام.

وی افزود: اعتقاد شخصی بنده این است که مشکل امروز کشور ما چپ و راست و اینگونه دسته‌بندی‌ها نیست، بلکه مشکلات اساسی دیگری وجود دارد که باید بدون توجه به حزب و گروه برای از بین بردن آنها تلاش کرد.