- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شاهین در لبه پرتگاه؛استاندار توپ را به زمین نمایندگان انداخت

به گزارش سرویس ورزشی “بوشهرنیوز [1]” محمد حسین جهانبخش با بیان این که مربی نیستم اما تفاوت ها را می فهمم، افزود: در هیچ جای ایران چنین اتفاقی که یک تیم از ابتدای فصل تاکنون پنج مربی عوض کند، نیفتاده است.
وی خطاب به مسئولین شاهین از آنان خواست کمی دلسوزانه تر رفتار کنند.
جهانبخش با بیان این که مسئولن شاهین باید بدانند که بر اساس چه مبالغی این تیم را ببندند، ابراز داشت: این مسئولین باید بلند پروازی ها را کنار گذاشته و قراردادها را واقعی تر منعقد کنند.
 
به گزارش “بوشهرنیوز” استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه در زمانی که نمایندگان مجلس در حال تصویب قانونی بودند که بر اساس آن دولت حق ندارد به تیم های حرفه ای کمک کند هیچ کدام از نمایندگان استان اعتراضی نکردند.
وی خطاب به نمایندگان استان گفت: چرا شما این قانون را تصویب کردید که اکنون به دنبال دور زدن آن هستید؟
این مقام مسئول افزود: از چهار نماینده استان بپرسید شما فکر نکردید با تصویب این قانون چه بر سر این تیم ها خواهد آمد؟
جهانبخش ادامه داد: این بلا را نمایندگان بر سر ورزش کشور آوردند ولی حالا حرف های دیگری می زنند. 
 
استاندار بوشهر با بیان این که تا سال گذشته مبالغی به شاهین تزریق شده بود، افزود: متأسفانه با تصویب این قانون دست ما برای کمک به این تیم بسته شد.
 
 
به گزارش “بوشهرنیوز” جهانبخش در بخش دیگری از گفتگوی خود با فوتبال بوشهری با بیان این که دولت در سفر سوم خود به استان بوشهر کمک پنج میلیارد تومانی به ورزش استان را تصویب کرده است، اظهار داشت: درصددیم تا از این مصوبه بتوانیم مبالغی را به شاهین تزریق کنیم.
 
استاندار بوشهر با اشاره به دستور اکید وزیر نفت درخصوص انجام عملیات بانکی شرکت های پتروشیمی در پست بانک ایران به جهت حمایت از شاهین ابراز داشت: متأسفانه بجز منطقه ویژه پارس جنوبی هیچکدام از شرکت های پتروشیمی منطقه حساب خود را به این بانک منتقل نکردند.
جهانبخش با بیان این که هم اکنون به دنبال عملیاتی کردن دستور وزیر هستیم، ابراز داشت: امیدواریم با حل این موضوع مشکلات شاهین نیز تا حدودی رفع شود.
وی همچنین با انتقاد از برخی مسئولین شاهین گفت: چرا زمانی که این تیم نتیجه می گرفت کسی به سراغ مسئولین نمی آمد ولی حالا که شاهین با مشکل مواجه شده همه مسئولین استان را مقصر می دانند؟
استاندار بوشهر با بیان این ضرب المثل که «جیک جیک مستونت بود، فکر زمستونت بود» ادامه داد: در طول ۱۸ ماهی که در بوشهر هستم بجز افراشته هیچ کدام از مسئولین شاهین به سراغم نیامد.
وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته جهت رفع مشکلات این تیم ابراز داشت: تاکنون این تیم چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرده و ما نیز در تلاشیم تا این تیم به صورت آبرومندانه در لیگ برتر باقی بماند.
جهانبخش همچنین به دیدار خود با معاون وزیر نفت اشاره کرد و گفت: تاکنون و در مدت ۳۳ سال خدمتم اینچنین ناراحت و عصبی نشده بودم.

وی با بیان این که بنده نسبت به بوشهر حمیت، غیرت و تعصب دارم از شهروندان استان به دلیل حضور در جلسه ای دیگر عذرخواهی کرد.