- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مدیرعامل شاهین بوشهر: تا چهارشنبه پول نرسد از لیگ کنار می کشیم

به گزارش سرویس ورزشی “بوشهرنیوز [1]” مهرداد محمدپور با بیان این که امروز شاهین در سی سی یو ورزشی قرار دارد، افزود: بنده منظور استاندار از «جیک جیک مستون را نمی فهمم» ولی این را می دانم که تاکنون بارها از مسئولین دعوت کردیم تا همه بر روی مشکلات شاهین متمرکز شویم.
وی ادامه داد: دو تیم شاهین و ایرانجوان به دلیل عقبه مردمی که دارند در اقتصاد، سیاست و سایر مسایل استان اثر گذاشته و اگر به آسیا برویم اقتصاد استان نیز رونق خواهد گرفت.
محمدپور با بیان این که گلایه ای از استاندار ندارم گفت: ما دست یاری به سوی مسئولین و تمامی کسانی که می توانند به این تیم کمک کنند دراز کردیم که امیدواریم همه با درک آن به شاهین و ایرانجوان یاری برسانند.
 
مانده ایم روز سه شنبه به بازیکنان چه بگوییم
وی با رضایت بخش توصیف کردن مسایل فنی در این تیم افزود: پس از دیدار رشت به بازیکنان پنج روز استراحت دادیم و از الان مانده ایم که در روز سه شنبه و با آمدن این بازیکنان، پاسخ آن ها را چگونه بدهیم.
محمدپور که با برنامه رادیویی فوتبال بوشهری مصاحبه می کرد، ادامه داد: این هفته سررسید چک سرمربی و همچنین بسیاری از بازیکنان شاهین فرا می رسد و اگر پول تا سه شنبه به دست ما نرسد بنده به عنوان یکی از ارکان تصمیم گیرنده به هیأت موسس و هیأت مدیره پیشنهاد خروج تیم از لیگ برتر را خواهم داد.
 
با این روند خروج ما از لیگ به نفع استان است
مدیرعامل شاهین با بیان این که شأن و منزلت این تیم بسیار بالاتر از آن است که با نتایج سنگین دیدارهای باقی مانده را واگذار کنیم، ابراز داشت: در صورت تداوم این روند خروج ما از لیگ برتر به نفع شاهین و مردم استان است.
وی با اشاره به بدهی های این باشگاه به بازار افزود: در حال حاضر ۵۰۰ میلیون تومان به هتل بدهکاریم و نمی دانم در صورت بازگشت بازیکنان از مرخصی آیا آن ها را به هتل راه خواهند داد یا خیر؟
 
۴ میلیارد بدهکاریم، ۴ میلیارد نیز افزوده خواهد شد
محمدپور بسیاری از بدهی های شاهین را مربوط به سال ۸۸ دانست و گفت: در حال حاضر حدود چهار میلیارد تومان به مجموعه بازیکنان، هتل ها، بازار و سایر جاها بدهکاریم و پیش بینی می کنیم تا پایان لیگ این مبلغ به حدود هشت میلیارد تومان نیز برسد.
مدیرعامل شاهین تأخیر در پرداخت بدهی ها به بازیکنان را به ضرر این تیم دانست و افزود: هر گونه تأخیر در پرداخت بدهی به بازیکنان بار روانی برای تیم داشته و موجب عدم نتیجه گیری مطلوب می شود.
 
شرکت های نفتی منطقه به دستور وزیر تمکین نمی کنند
وی با بیان این که بر اساس دستور وزیر نفت کلیه شرکت های پتروشیمی منطقه می بایست گردش مالی خود را به پست بانک منتقل کنند، اظهار داشت: بر اساس قرارداد باشگاه با پست بانک در صورتی که این شرکت ها گردش حساب خود را به این بانک منتقل کنند، پول بسیار خوبی به شاهین تزریق خواهد شد.
محمد پور ادامه داد: علی رغم دستور وزیر تنها منطقه ویژه پارس جنوبی به ریاست نصوری اقدام به انتقال این حساب ها کرده و سایر شرکت ها از انجام آن تاکنون خودداری کردند.
وی در پایان از استاندار بوشهر درخواست کرد این موضوع را به طور ویژه پیگیری کرده تا از یک معبر کاملاً قانونی پول به این باشگاه تزریق شود.