- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش عسلویه

“عسـلویـه نیـوز” فرماندار عسلویه از توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش عسلویه خبر داد.فرماندار عسلویه [1]

به گزارش خبرنگار “عسـلویـه نیـوز”حسن اسماعیلی شامگاه پنج‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین و مهم‌ترین دستگاه اجرایی است و باید خروجی آموزش و پرورش تربیت مهندسان و متخصصان متعهد باشد به موفقیت‌های آموزش و پرورش عسلویه اشاره کرد و افزود: شورای آموزش و پرورش با همدلی و مشارکت مردم و همه دستگاه‌های اجرایی درصدد رفع مشکلات فرهنگیان است.

وی با بیان اینکه ما باید برای یک آموزش و پرورش زنده و فعال تلاش کنیم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم از اعضای شورا خواست با ارائه نظرات خود شورای آموزش و پرورش را به نقطه‌ای برسانند که مصوبات آن به مرحله اجرایی نزدیک باشد.

وی با تقدیر از زحمات مسئولان آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد در جلسه شورای شهرستان با نظر مساعد سایر اعضا مصوبه‌ای برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های آموزش و پرورش به تصویب برسد.

فرماندار عسلویه از توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش عسلویه خبر داد و گفت: به‌زودی شاهد افزایش فضای آموزشی در عسلویه خواهیم بود.

مدیر تعاملات سازمان منطقه ویژه انرژی پارس نیز به مشکلات موجود در بحث تفاهم‌نامه آموزش و پرورش و نفت پرداخته و گزارشی از اقدامات انجام یافته در زمینه تفاهم‌نامه و دنبال آن ره‌آورد سفر ارائه داد.

غلامرضا زمانی گفت: از طرف مدیرعامل پارس جنوبی دستور داریم که موقتاً برای فرهنگیان جایی برای اسکان اجاره شده، سپس زمین گرفته شود تا با پیگیری‌های لازم معلم‌سراها نیز ساخته شود.