- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بازدید ۴۰ نماینده مجلس شورای اسلامی از پارس جنوبی

مسئول فرهنگی منطقه ویژه پارس جنوبی در عسلویه اظهار داشت: پارس جنوبی نگین ارزشمند وزارت نفت است و اهمیت و جایگاه پارس جنوبی بسیار بالاست و رشد و پیشرفت پارس جنوبی برای همه نمایندگان مجلس و سایر مسئولان اهمیت دارد.
وی افزود: در دولت نهم و دهم تلاش فراوانی برای راه‌اندازی فازهای مختلف صورت گرفته و رئیس جمهور نیز تاکید فراوانی بر راه‌اندازی فازهای در دست احداث در موعد مقرر دارد و امیدوار هستیم شاهد تحقق این امر مهم باشیم.
مسئول فرهنگی منطقه ویژه پارس جنوبی از بازدید ۴۰ نماینده مجلس شورای اسلامی از پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: نمایندگان عضو فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی، با هدف آشنایی با آخرین فعالیت‌های انجام شده در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، امروز دوشنبه دوم بهمن وارد پارس جنوبی می‌شوند.
دزفولی‌نسب تصریح کرد: معاون وزیر نفت در امور مجلس نیز به پارس جنوبی می‌آید و اعضای فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی را در سفر به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس همراهی می‌کند.
وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته حدود ۴۰ نماینده مجلس شورای اسلامی به عسلویه می‌آیند و در بازدید از فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی با آخرین وضعیت این دو فاز مهم که با حضور توانمندان ایرانی در حال انجام است و عملیات اجرایی آن از نیمه گذشته، آشنا می‌شوند.
دزفولی‌نسب در ارتباط با سایر برنامه‌های نمایندگان گفت: اعضای فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی همچنین در بازدید از فازهای ۴ و ۵ پارس جنوبی، با عملیات برداشت گاز از مخزن مشترک پارس جنوبی و فراورش، تولید و تزریق گاز به شبکه سراسری آشنا می‌شوند.
وی ابراز داشت: بازدید از مجتمع بندری پارس و همچنین آشنایی با قابلیت‌ها و مزیت‌های متعدد سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه پارس نیز از دیگر برنامه‌های نمایندگان است.
دزفولی‌نسب عنوان داشت: باید دست به دست هم بدهیم و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای رشد و رونق پارس جنوبی تلاش کنیم.