- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۱۰ درصد از پرونده‌های دشتستان متعلق به بخش آبپخش است

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: ۱۰ درصد از پرونده‌های دشتستان متعلق به بخش آبپخش است.

حیدر بحرانی بعد از ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی ساختمان دادگاه عمومی بخش آبپخش اظهار داشت: پیگیری‌ دادگاه عمومی بخش آبپخش به مدت زیادی بر می‌گردد که در این مدت با پیگیری‌های مستمر خود زمینه را برای این امر مهیا کرده‌ایم.

وی افزود: یکی از نیازهای دادگاه عمومی بخش آبپخش قاضی بود که با پیگیری‌هایی که در این مدت انجام داده‌ایم، قاضی برای دادگاه عمومی بخش آبپخش تعیین شده و منتظر صدور حکم وی هستیم.

بحرانی تاکید کرد: بعد از صدور حکم قاضی دادگاه عمومی بخش آبپخش که به صورت جدی پیگیر آن هستیم شاهد افتتاح و استقرار دادگاه عمومی در بخش آبپخش خواهیم بود.

رئیس‌ کل دادگستری استان بوشهر بیان داشت: آبپخش دارای پتانسیل‌های فراوان و بالایی در زمینه‌های گوناگون است و امید داریم با تلاش، پیگیری‌ و همکاری مسئولان این پتانسیل‌ها را به فعلیت برسانیم و شاهد پیشرفت، توسعه و ترقی بیش از پیش بخش آبپخش باشیم.

بحرانی اضافه کرد: در استان بوشهر شاهد همکاری، هماهنگی، وحدت و همدلی میان مسئولان هستیم و باید با تمام وجود از شرایط و وضعیت موجود برای خدمت‌رسانی به مردم بهره بریم.

وی در همین راستا ادامه داد: ایجاد دادگاه عمومی بخش آبپخش یکی از اقدامات مهمی بوده که در راستای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم شاهد آن بوده‌ایم و این دادگاه باعث تسریع در رسیدگی به مسائل قضایی مردم جلوگیری از اتلاف وقت و اطاله زمان رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: بخش آبپخش ۱۰ درصد از پرونده‌های قضایی شهرستان دشتستان را به خود اختصاص داده و دادگاه عمومی بخش آبپخش باعث کوتاه‌ شدن مدت رسیدگی به این پرونده‌ها و کاهش حجم کاری شهرستان می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: پس از استقرار دادگاه بخش آبپخش تلاش خود را برای استقرار اداره ثبت اسناد در بخش آبپخش به منظور افزایش رفاه و آسایش اهالی این بخش به کار می‌گیریم.

بحرانی ادامه داد: فعال‌تر شدن شورای حل اختلاف بخش آبپخش یکی از مسائلی است که همواره توسط مسئولان بخش آبپخش بر آن تاکید شده و از این پس تلاش خود را در راستای فعال‌تر شدن شورای حل اختلاف آبپخش به کار می‌گیریم.