- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

علی اکبر قربانی به عنوان مشاور جدید مدیر عامل در امور مهندسی نفت و گازمنصوب شد

عسلویه نیوز” با حکم موسی سوری مدیرعامل شرکت نفت وگاز پارس علی اکبر قربانی به عنوان مشاور جدید مدیر عامل در امور مهندسی نفت و گازمنصوب شد.
متن این حکم به   شرح زیر است:
باسمه تعالی
 
جناب آقای مهندس علی اکبر قربانی
نظر به دانش، سوابق و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، از تاریخ صدور این اطلاعیه به عنوان مشاور مدیر عامل در امور مهندسی نفت و گاز و عضو اصلی ستاد نظارت و مدیریت راهبردی طرح‌های توسعه و تولید و عضو اصلی کانون تفکر و مدیریت یکپارچه مخازن شرکت نفت و گاز پارس منصوب می‌گردید.
با توجه به اهمیت ویژه تولید صیانتی – اقتصادی نفت و گاز و هلیوم از میدان مشترک پارس جنوبی و ضرورت تسریع هرچه بیشتر در اجرای طرح‌های توسعه و افزایش تولید و همزمان ضرورت افزایش و ازدیاد برداشت از یکسو و اهمیت مدیریت جامع و یکپارچه مخزن از سوی دیگر، تمرکز بر آینده پژوهشی و پژوهش‌های علمی – کاربردی و نتیجه‌گرا و به کارگیری فناوری‌های نوین در تولید بهینه و ازدیاد برداشت از مخازن و تکیه بر خرد جمعی و کار تیمی مهمترین اولویت کاری و ماموریت سازمانی جناب‌عالی در این حوزه کلیدی می‌باشد.
موفقیت روزافزون جناب‌عالی را در انجام وظایف سازمانی محوله و کمک به پرورش متخصصان و مدیران آینده مهندسی نفت و گاز کشور از خداوند متعال خواستارم.
 
مـوسی سـوری
مـدیرعـامـل