- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

رئیس‌جمهوری باید رئیس سازمان محیط زیست را از کار برکنار کند

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: عملکرد ضعیف رئیس سازمان محیط زیست در تمامی اتفاقاتی که طی کارکرد دولت تدبیر و امید ایجاد شده، بر همگان مشخص است و اگر رئیس جمهور خردمندانه کار می‌کردند باید رئیس سازمان محیط زیست را از کار برکنار می‌کردند.امام جمعه [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر عسلویه، اظهار داشت: عملکرد ضعیف رئیس سازمان محیط زیست در تمامی اتفاقاتی که طی کارکرد دولت تدبیر و امید ایجاد شده، بر همگان مشخص است و اگر رئیس‌‌جمهور خردمندانه کار می‌کردند باید رئیس سازمان محیط زیست را از کار برکنار می‌کردند.

وی افزود: ابتکار فقط به دنبال سیاسی‌کاری است و چندان توجهی به رفع مشکلات مردم در حوزه محیط زیست نمی‌کند و حتی با سفری که به استان بوشهر و شهر عسلویه داشت، بدون توجه و سخن از آلودگی‌های زیست محیطی منطقه، به راحتی از کنار آن گذشت.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: آن‌چیز که سبب ناراحتی مردم شده همین تبعیض‌‌هایی است که مسؤولین در برابر مردم انجام می‌دهند و رهبری به شکل خیلی واضح در هفته گذشته به آن اشاره کرده است.

وی عنوان کرد: سیل اخیر یکی محک جدی برای مسؤولان بود که عده‌ای مانند فرماندار، مسئولان ستاد مدیریت بحران شهرستان عسلویه و مدیریت بحران منطقه اقتصادی انرژی پارس نمره خوب گرفتند که جای قدردانی دارد و عده‌ای هم حتی حاضر به جوابگوی بودن به تلفن‌هایشان طی ۷۲ ساعت نبودند.

امام جمعه عسلویه اظهار داشت: بی‌خیالی و بی‌تفاوتی بخشی از مسؤولان شهرستانی و استانی در ماجرای سیل اخیر آزاردهنده است که باید به کوتاهی و بی‌توجهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کنم که تقریبا هیچ کاری در سیل اخیر برای رسیدن به داد مردم نکردند در حالی که باید دلسوز مردم باشند.