- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

به افرادی رأی دهیم که در فتنه ۸۸ امتحان پس داده‌اند

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) گفت: به افرادی رأی دهیم که در فتنه ۸۸ امتحان پس داده‌اند.

محمد رضایی بعد از ظهر امروز در نشست با بسیجیان و جمعی از جوانان سعدآباد اظهار داشت: نظام اسلامی ایران در مسیر رشد و شکوفایی در حرکت است و روزبه‌روز شاهد توفیقات بیشتر و بهتری در این عرصه هستیم.

وی افزود: امروز شاهد صدور انقلاب ایران اسلامی به کشورهای منطقه هستیم و در واقع انقلاب اسلامی زمینه به وجود آمدن گفتمان جدید در عرصه بین‌المللی است.

این تحلیل‌گر سیاسی خاطر نشان کرد: بیداری اسلامی در سطح منطقه الگو گرفته از ایده‌های انقلاب اسلامی و بشارت‌های امام خمینی (ره) است و این امر دشمنان انقلاب و اسلام را نگران کرده است.

رضایی جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله را به عنوان نوک پیکان انقلاب اسلامی و رژیم منفور اسراییل را به عنوان نوک پیکان دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: امروز یک قطب جدید در جهان به ویژه جهان اسلام شکل گرفته و این قطب ایران اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری است.

وی در ارتباط با اهمیت انتخابات آینده مجلس نهم نیز گفت: دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنها با تبلیغ و جوسازی خود در صددند که حضور مردم را زیر ۵۰ درصد جلوه داده و هدایت کنند و در این زمینه باید دقت نظر داشت و با حضور در انتخابات نقشه آنها را خنثی کرد.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اذعان داشت: انتخابات آینده چون نخستین انتخابات بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رضایی اضافه کرد: بصیرت سیاسی این فرصت را می‌دهد که کاندیداهای اصلح را تشخیص و به افرادی رأی داده شود که در خط مقام معظم رهبری امتحان خود را در جریان آشوب فتنه ۸۸ ثابت کرده‌اند.

وی با اشاره به ملاک‌های انتخاب اصلح از دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: داشتن تقوا، تعهد، تخصص، ولایت‌مداری، عدالت‌محوری و ساده‌زیستی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک نماینده اصلح است که مردم باید در این راستا تلاش کنند و نامزد اصلح را برگزینند.

رضایی بیان کرد: به فضل خدا مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی بار دیگر با حضوری بانشاط و گسترده در انتخابات مجلس، مشت پولادین بر دهان استکبار جهانی و بداندیشان داخلی خواهند زد و موجبات ناکامی دشمنان و خوشحالی دوستان انقلاب را فراهم می‌کنند.

وی یادآور شد: اطمینان داریم که همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات آینده خون تازه‌ای به رگ‌های انقلاب می‌دمد، مردم با شور و شعور انقلابی خود پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و این امر را به اثبات می‌رسانند.