- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شهرستان عسلویه آماده استقبال باشکوه از شهداست

“عسلویه نیوز” معاون فرماندار عسلویه از استقبال باشکوه شهداء گمنام توسط مردم شریف شهرستان عسلویه خبر داد.شهدای گمنام [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” علیرضا سجادی معاون فرماندار عسلویه در جلسه هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام ضمن برشمردن فضایل و
برکات وجود شهدا از آمادگی این شهرستان برای استقبال باشکوه از شهدای گمنام خبر داد و گفت : امنیت و آرامش جامعه امروز ما مرهون جانفشانی ها و ایثارگری های شهدای دفاع مقدس است که باید به نحوی مطلوب از آنها استقبال شود.

سجادی در ادامه به تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهرستان اشاره کرد و با یادآوری حضور باشکوه مردم در آن مراسم ، از همه اقشار جامعه به ویژه ادارات شهرستان برای حضور در مراسم استقبال و تشییع و تدفین دعوت کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری در ادامه گفت : شهدای گمنام ساعت ۱۵ روز سه شنبه وارد عسلویه می شوند و روز چهارشنبه از چاه مبارک تشییع و در
منطقه چهارم سپاه به خاک سپرده می شوند.

وی در خصوص جزئیات استقبال،وداع وتشییع شهدای گمنام شهرستان عسلویه اظهار داشت: مراسم استقبال از شهدای گمنام ساعت ۱۴:۳۰ روز سه شنبه (دهم اسفند)در فرودگاه خلیج فارس عسلویه و مراسم وداع با شهدای گمنام بعد از نماز مغرب و عشاء روز سه شنبه (دهم اسفند) مسجد امام علی (ع) چاه مبارک خواهد بود.

وی افزود: مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام ساعت هفت و نیم صبح روز چهارشنبه (یازدهم اسفند)از شهرک امام خمینی (ره)چاه مبارک به سمت منطقه چهارم ثارا… نیروی دریایی سپاه(نایبند) انجام خواهد شد.

?? کانال عسلویه نیوز ??

https://t.me/assalouyehnews [2]