- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حضور در انتخابات تجدید میثاق با امام و شهدا است

"عسلویه نیوز" استاندار بوشهر گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۲ اسفندماه تجدید میثاق با امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش "عسلویه نیوز" محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه رقابت‌های فوتسال کارکنان زندان‌های سراسر کشور در بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه‌های مختلف گفت: استان بوشهر با وجود ظرفیت‌های موجود نماد کارآمدی نظام اسلامی است.

جهانبخش اضافه کرد: مدیریت زندان‌ها یکی از کارهای سخت و دشوار در کشور است و باید با توانایی بالای علمی و تخصصی در این سنگر خدمت کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که زندان‌های کشور خالی از زندانی شود چرا که تراز حکومت اسلامی این است که زندانی نداشته باشد.

استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۲ اسفند بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۲ اسفندماه تجدید میثاق با امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب است.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر نیز در این آیین گفت: امسال استان بوشهر میزبان رقابت‌های فوتسال کارکنان زندان‌های سراسر کشور بود که به مدت یک هفته در بوشهر این مسابقات برگزار شد.

اکبر سلیمانی افزود: امیدواریم میزبان خوبی برای تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات بوده باشیم.

استاندار بوشهر همچنین در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان زندان‌های سراسر کشور، از بخش‌های مختلف زندان مرکزی بوشهر بازدید کرد.

خوزستان قهرمان رقابت‌های فوتسال کارکنان زندان‌های سراسر کشور

لازم به ذکر است تیم فوتسال خوزستان قهرمان دوازدهمین دوره رقابت‌های فوتسال کارکنان زندان‌های سراسر کشور در بوشهر شد.

دبیر دوازدهمین دوره رقابت‌های فوتسال کارکنان زندان‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این مسابقات با شرکت ۳۱ تیم در سه لیگ یک، دو و سه از پنجم اسفندماه در بوشهر برگزار شد.

علیرضا میر افزود: در لیگ دسته اول ۱۲ تیم، دسته دو ۱۲ تیم و در لیگ دسته سه نیز هفت تیم حضور داشتند که در پایان رقابت‌ها خوزستان قهرمان لیگ دسه اول شد و تیم‌های گلستان و کرمان نیز به مقام دوم و سوم رسیدند.

وی افزود: در لیگ دسته دوم نیز گیلان، اصفهان و هرمزگان به ترتیب اول تا سوم شدند و سیستان و بلوچستان، قزوین و البرز نیز در لیگ دسته سوم مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر دوازدهمین دوره رقابت‌های فوتسال کارکنان زندان‌های کشور اظهار داشت: علی زبیدی از خوزستان در لیگ دسته اول، سید روح الله حسینی از اصفهان در لیگ دسته دوم و علیرضا رحمانی و سید غدیر مرتضوی از استان البرز در لیگ دسته سوم به عنوان بهترین گلزنان مسابقات معرفی شدند.

میر گفت: تیم‌های قم در لیگ دسته اول، کهکیلویه و بویر احمد در دسته دوم و سمنان در دسته سوم تیم‌ها اخلاق این مسابقات لقب گرفتند.

وی بیان داشت: تیم‌های گیلان، اصفهان، هرمزگان و مرکزی از لیگ دسته دوم به دسته اول صعود کردند و تیم‌های قم، خراسان شمالی، کردستان نیز به دسته دوم سقط کردند.

دبیر دوازدهمین دوره رقابت‌های فوتسال کارکنان زندان‌های کشور اظهار داشت: همچنین تیم‌های سیستان و بلوچستان، البرز و زنجان نیز از لیگ دسته سوم به دسته دوم صعود کردند.

میر ادامه داد: استفاده از نرم افزار قرعه کشی مسابقات، ارسال نتایج مسابقات با استفاده از پیامک از جمله اقداماتی بود که برای نخستین بار در این مسابقات به کار رفت.