- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

الماسی: حضور خود در دور بعد را اعلام می کنم

"عسلویه نیوز" تنها بانوی کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: علیرغم باور عده ای محدود توانستم ثابت کنم که تا چه اندازه در جذب دیدگاه مردم حوزه جنوبی استان بوشهر موفق باشم.

به گزارش "عسلویه نیوز" وی با اشاره به عدم امکان تبلیغات همزمان با دیگر نامزدها به دلایل مختلف خود را پدیده انتخابات استان بوشهر دانست چراکه تنها با انجام سه روز کار تبلیغاتی موفق به جلب حمایت های مردمی شده است.
الماسی ستاد تبلیغاتی خود را مردمی عنوان نمود و اضافه نمود: با کمترین امکانات و تبلیغات و تنها با تکیه بر حمایت های مردمی وارد این صحنه شدم ولی با تلاش و همکاری دوستان و کسانی که به هر نحو حمایت و همکاری کرده و از آنان نیز بی نهایت سپاسگزارم توانستم به این آرای مطلوب دست یابم.
ایشان آرای خود را تا آخرین لحظات بیشتر از حجهالاسلام احمدی دانست و افزود: با شمارش چند صندوق شهرستان کنگان ایشان پیش افتادند و موفق به راهیابی به بهارستان شدند.

نامزد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که موفق به کسب ۲۱ هزار و ۹۶۵ رأی از مجموع ۱۰۳ هزار و ۶۱۷ آرای مأخوزه در حوزه جنوبی استان بوشهر به جایگاه دوم دست یافت و از حضور در مجلس بازماند، در ادامه افزود: سعی کردم اولین نفری باشم که به منتخب مردم تبریک بگویم و در سریع ترین زمان ممکن نیز این کار را انجام داده و به حجهالاسلام احمدی تبریک گفتم.

سکینه الماسی درخصوص اهداف خود برای حضور در انتخابات نیز چنین تشریح نمود: درصورت ورود به مجلس تمام تلاش خود را جهت عملی نمودن برنامه ها خود به خرج می دادم و صداقت و شفافیت را همیشه در امور خود دخیل می دادم و از همین رو درصورت انتخاب از این خصیصه ها بهره برده و نماینده ای مردم دار بودم و همچون حجهالاسلام پورفاطمی با دلسوزی و شفافیت به مشکلات مردم رسیدگی می کردم تا نه تنها در یک دوره بلکه چندین دوره خدمتگزار مردم در مجلس باشم.
وی پس انداز خود و کمک های برادرش را بهمراه ستادهای مردمی تنها منابع مالی تبلیغات خود عنوان کرد و خاطرنشان کرد: ستاد تبلیغاتی ام به معنای واقعی مردمی بود و از همه آنان کمال قدردانی نیز داشته و دارم.
الماسی از برنامه ریزی خود برای حضور در مجلس دهم خبر داد و تأکید نمود: در دوره آینده با قدرت بیشتری وارد خواهم شد و به مردم و حامیان خود قول می دهم با برنامه ریزی بهتر موفقیت بهتری به دست آوریم.

وی با اشاره به تخلفات صورت گرفته در حوزه جنوبی استان بوشهر و اعتراض خود به برگزاری و نتیجه این انتخابات نیز گفت: اعتراض من آن چیزی نیست که در تصور عموم است اما در بعضی نقاط حوزه انتخابیه شاهد خرید و فروش آراء بودیم و همچنین در برخی نقاط نیز مشاهده می شد که از امکانات دولتی به نفع برخی نامزدها استفاده می شد درحالی که ما گاهاً حتی از تبلیغاتی قانونی نیز منع می شدیم و این خارج از چارچوب عدالت بود.
این مددکار اجتماعی این شکست را مقدمه پیروی خود دانست و تصریح نمود: بعد از انتخابات به کار سابق خود برخواهم گشت و خدمتگزار مردم عزیز در آنجا خواهم بود.

سکینه الماسی در پایان بار دیگر از همکاری هواداران، حامیان و اعضای ستاد خود که وی را شایسته انتخاب دانستند قدردانی ویژه نمود.
گفتنی است در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه جنوبی استان بوشهر شیخ موسی احمدی موفق شد با کسب ۳۴ هزار ۵۷۶ رأی جلوتر از الماسی به مجلس شورای اسلامی راه یابد.