- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

درخواست کاپیتان پرسپولیس از هواداران

سیدجلال حسینی از هواداران این تیم خواست با حضور در استادیوم تختی بیش از همیشه حامی پرسپولیس باشند.01175485 [1]

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در جدال حساس برابر نفت تهران و شاگردان علی دایی ۵ بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد و این در حالی است که آنها با توجه به توقف استقلال و تراکتورسازی به عنوان جدی ترین مدعی قهرمانی و رقیب خود این شانس را خواهند داشت تا فاصله خود را بیش از پیش کنند.

سیدجلال حسینی که علیرغم مصدومیت و با توجه به نیاز این تیم خود را به این دیدار رسانده تا در کنار دیگر بازیکنان برابر نفت قرار گرفته و برای کسب امتیاز بجنگد، امیدوار است هواداران با درک شرایط این تیم حامی بزرگ آنها در طول ۹۰ دقیقه باشند.

کاپیتان پرسپولیس در این خصوص گفت: هواداران نیاز به صحبت من ندارند و خودشان بهتر از هر کسی می دانند که امروز روز فوق العاده ای برای ما خواهد بود. آنها در طول فصل بزرگواری خود را در این راه نشان داده اند و همیشه با حضور گرم شان و حمایت از تیم در مسیری که قرار گرفته ایم کمک بزرگی به ما کرده اند و شرمنده مان کرده اند. امروز مطمئنا روز بزرگی برای ما خواهد بود و حضور آنها و حمایت ۹۰ دقیقه ای می تواند شرایط فوق العاده ای برای کسب امتیاز و استفاده مناسب از فرصت فاصله امتیازی با دیگر مدعیان برای ما به وجود آورد.

سیدجلال حسینی گفت: امروز همه ما منتظر آنها هستیم و امیدوارم روز خوبی در استادیوم تختی در کنار آنها پشت سر بگذاریم. بازیکنان پرسپولیس امروز بیش از همیشه نیاز به حمایت هواداران دارند و امیدوارم امروز هم مثل همیشه ما را سورپرایز کنند.